PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=611122}
8,5 15 526
ocen
8,5 10 1 15526
Mass Effect 3
powrót do forum gry Mass Effect 3

Możliwe, iż część z Was widziała już jego niesamowite arty do ME2.
http://garrettartlair.blogspot.com/
Podczas Comic Conu w San Diego na konkursie fanartów nasz rodak wygrał główną nagrodę i zatrudniło go Bioware!! :D Może więc zaprojektuje jakieś arty do ME3? :)

Gratuluję Patrykowi! :)

ocenił(a) grę na 9
Luelle

Tak, jego arty to poziom światowy. Sam 'pożyczyłem' kilka i cieszą oko na pulpicie c;
Mogliby do gry dołączyć książeczkę z jego rysunkami. Byłoby bosko.

użytkownik usunięty
Azearoth

powiem szczerze, nie słyszałem o facecie. gram w grę ale jakoś nie żyję tym co dookoła niej się toczy. ale artwork na tej stronce z linku pierwsza klasa. tzn. nie znam się więc nie wiem jaka klasa:P ale zajebiste są jak dla mnie. tapety sobie raczej z żadnego nie zrobię bo lubię częste zmiany, ale jak ktoś wie o fajnej związanej z jego artami (albo ogólnie z ME fajnej) całej kompozycji pulpitu to chętnie sobie ściągnę:] ma ktoś coś?^^
skoro już się tam dostał to mam nadzieję że teraz będę o nim słyszał częściej i nie dane mi będzie zapomnieć jego nazwiska.
PS: taka książeczka wątpię żeby wyszła - jeśli mowa o premierach gry na świecie, ale jeśli chodzi o polski rynek... hmmmm myślę że w dobrym smaku byłoby gdyby wydawca o czymś takim pomyślał i się wziął za to. przy takim opowiadaniu dołączanym do wiedźmina bawiłem się dłużej i lepiej niż przy samej grze^^ chociaż jeśli o premierę chodzi to ja zapewne się wstrzymam bo siana za mało a wydatków za dużo. z kupnem zaczekam na jakieś wydanie reedycyjne (pewnie za rok albo 2 zejdą z ceną do tych 6 dych a nie lubię więcej za gry wydawać^^)

ocenił(a) grę na 9

Proszę bardzo :P
http://4walled.org/search.php?tags=mas+effect+2&board=&width_aspect=&searchstyle =larger&sfw=&search=search

Luelle

Szczęściarz.

Pobierz aplikację Filmwebu!