PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=607645}

Robin Hood: Legenda Sherwood

Robin Hood: The Legend of Sherwood
7,9 4 537
ocen
7,9 10 1 4537
Robin Hood: Legenda Sherwood
powrót do forum gry Robin Hood: Legenda Sherwood

Świetna!

użytkownik usunięty

Fenomenalna! I te teksty bohaterów! Nie raz uśmiałem się do łez. Gram w nią od 2009 roku i wciąż
nie mogę przestać! Polecam

ocenił(a) grę na 8

Ja zacząłem w 2006 od tamtej pory przeszedłem ją z 17 razy :)

użytkownik usunięty
RAC_79

No to pozdro, masz podobne zainteresowania. Ja gram od 2009 i pogrywałem już bardzo wiele razy. Gram do teraz

ocenił(a) grę na 9

Ja mam grę od 2003 roku i do tej pory regularnie do niej wracam :). Sentyment to sentyment, to samo mam z Warcraft'em III :)

ocenił(a) grę na 9
RAC_79

Ja podobnie:)

RAC_79

Gra faktycznie świetna a filmwebowską skalą raczej bardzo dobra. Sentymentalnie oceniałem ją kiedyś 10/10 ale obecnie w nią gram i denerwuje i nudzi powtarzalność. Często te same misje w tych samych zamach z tymi samym żołnierzami w tym samym miejscu.
Mniejsza o to. Podczas zdobywania tarcz w zamku nie mogłem ukończyć misji. Wszyscy wrogowie zostali obezwładnieni przeze mnie a mimo to nie mogłem zdobyć tarczy na wierzy. Nie wiem dlaczego. Misji nie mogę ukończyć. Denerwuje mnie to bo prawdopodobnie jest to jakiś błąd spowodowany nie wiem czym. Może dlatego, że sojusznicza armia wyginęła? Nie moja, ale armia kompa sojuszniczego. Jeśli tak to słabo bo nigdzie gra nie ostrzega ani nie anuluje misji.

ocenił(a) grę na 8
benburney

Możliwe, że jakiś błąd albo po prostu musisz zdobyć inne tarcze (z innego regionu zamku) aby odblokowała ci się reszta. Widzisz, posta pisałem 6 lat temu i mimo że 17 razy ją przeszedłem, to jednak sporo zapomniałem. Ogólnie fakt, gra nie jest wybitna, ale mam po prostu do niej mega sentyment.

RAC_79

Związałem gościa na wierzy a miałem go zabić. Po związaniu go misji nie mogłem ukończyć, ale musiałem się domyślić. No mój błąd.