Od 2001 roku grałem w wieksziść czołowych tytułów FPP.Moim zdaniem S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci jest w pierwszej piątce.Zapraszam do stworzenia pierwszej piątki FPP wszechczasów.
WEDŁUG MNIE:
Pod względem multiplayer:
1. Battlefield: Bad Company
2. Battlefield 2
3. Call of Duty 4 - Modern Warfare
4. Crysis 2
5. Call of Duty: Modern Warfare 2
Pod względem singleplayer:
1. S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla
2. Crysis 2
3. Call of Duty: Modern Warfare i Modern Warfare 2
4. S.T.A.L.K.E.R. - Czyste niebo
5. Call of Duty: Black Ops
A ogólnie moja piątka to:
1. Battlefield: Bad Company 2
2. S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla
3. Call of Duty 4 - Modern Warfare
4. Crysis 2
5. Battlefield 2
W S.T.A.L.K.E.R.a grałem tylko ostatniego,patrząc na twoją listę widzę że będę musiał zagrać w dwie wcześniejsze.
Nie rozumiem fascynacji "Crysis 2',nie wliczając grafiki (wysoki poziom) gra jest moim zdaniem banalna," za czysta' i bardzo prosta.
Z resztą się zgodzę,choć umieściłbym je w pierwszej 10, z tego powodu że wychowałem się na "Return to castle wolfenstein" i "medal of honor"(2002),wiem że przykurzyły się trochę przez te lata,ale swego czasu miały wysoką grywalnść.
spoko ja również grałem w "Return to castle wolfenstein" przy czym nie bardzo mi się podobał a co do Medal of Honor to stawiam go na równi z grami z serii Call of Duty i Battlefield czyli bardzo wysoko. Crysis 2 może i jest banalny ale mi się podoba i nic na to nie poradzę :P a Co do poprzednich części Stalkera to na prawdę polecam szczególnie Cień Czarnobyla bo może i jest niedopracowany i zdarzają się bugi ale fabuła, klimat i sama rozgrywka pozostawia w tyle wiele nowszych tytułów, więc jeśli ci się podobał Zew Prypeci to w poprzednie 2 części powinieneś również zagrać.
Fabuła cienia czarnobyla jest strasznie dziwna. Jak Striełok mógł przejść obok mózgozwęglacza wcześniej jak dopiero w cieniu go jako gracz wyłączamy?? czystym niebie podają, że dostał wcześniejszą wersję hełmu ochronnego, ale w cieniu mówią, że miał go duch razem z jednym z profesorów, a ten nie zdołał się od tamtego czasu skontaktować ze Striełokiem, do tego Sacharow w cieniu nas nie rozpoznał (w czystym niebie niby to on mu dał wcześniejszą wersję hełmu). ITD. Nic się nie zgadza. Jeszcze nie skończyłem zewu prypeci, może coś postarają się wyjaśnić, bo to jednak raczej nie możliwe.
Moja piątka:
1. S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla
2. Half Life 2
3. Bioshock
4. Fallout. New Vegas
5. Fear 2
A ja zaszaleję i wymienię moją dziesiątkę FPP:
1.FEAR i FEAR Extraction Point
2. Far Cry
3.Crysis 2
4.Call of Duty 2 na równi z Call of duty Black Ops.
5. Medal of Honor Allied Assault na równi z Medal of Honor Pacific Assault
6. FEAR 2 Project Origin
7. Call of Duty 4 Modern Warfare
8. Painkiller
9. Crysis z dodatkiem Warhead
10. Fallout New Vegas
1. Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay
2. Thief: The Dark Project
3. Unreal Tournament
4. Half-Life
5. Unreal
6. Halo: Combat Evolved
7. Thief 2: The Metal Age
8. Men of Valor: Vietnam
9. Thief: Deadly Shadows
10. Call of Duty 2
1. Stalker: Cień Czarnobyla
2. Medal of Honor: Allied Assault
3. Half Life
4. Crysis 2
5. Stalker: Zew Prypeci
a czy ktoś z zebranych grał w Operation Flashpoint? Dla mnie to była niesamowita gra...
single player to :
1. crysis 2
2. COD 4
3. MOH allied assult
4. COD
5 stalker cień czarnobyla
multi
1. bf3
2.COD MW 3
3. Crysis 2
więcej nie jestem w stanie określić
Ja takiego zestawienia jak wy nie potrafię zrobić bo każda gra z FPP coś w sobie miała
Poniżej tyle te które odrobinę czymś wyróżniały się ponad inne
F.E.A.R
Bioshock 1 i 2 - za wszystko, historię, klimat i grafikę
CoD MW 1 i 2 - za genialny multi
MoH:AA (plus dodatki Spearhead i Breakthrough) - za żywą legendę i mój pierwszy FPP w życiu
Unreal Tournament 2004, Quake Team Arena i Painkiller - za totalną rozwałkę
Crysis i Far Cry - za grafikę
Brothers in Arms (wszystkie części), M.E.T.R.O 2033 oraz S.T.A.L.K.E.R - za historię (po części też grafikę)
żałuję, że nie ma tu Half Life ani Kronik Riddicka ale niestety w żadną z tych gier nie grałem ;/
1. Half-Life
2. Half-Life 2
3. Call Of Duty i Call Of Duty 2
4. Project IGI
5. Crysis
1. Half life (wszystko co wyszło, 1ka z dodatkami i 2ka z dodatkami)
2. Stalker (razem z 2 dodatkami)
3. Fallout 3 (Goty)
4. Borderlands (+ wszystkie dlc, czyli goty)
5.Portal (1ka i 2ka)
6. Far cry 2
7. Fear 1ka + 2 dodatki do niej, pozniejsze juz przekombinowane
8. Fallout Vegas (bez dlc)
9. Quake 1ka 2ka i 3ka
10. Doom3, Prey
Pierwsza 5tka ważniejsza
No to się także dopisze.
1.Half Life 2
2.S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla
3.Doom 3
4.Left 4 Dead
5.Battlefield 2
Moim zdaniem ciężko jest porównywać stalkery z tytułami typu battlefield czy call of duty, które są raczej typowymi strzelankami. Ze względu na otwartość świata stalkery raczej należałoby zaliczyć do explorerów czy czegoś w typie "prawie RPG" (kiedy gram w stalkery zawsze mam wrażenie, że te gry bardzo zyskałyby na zaimplementowaniu jakiegoś prostego systemu RPG, który pozwalałby rozwijać swoją postać nie tylko przez ulepszanie giwer czy pancerzy). Zew Prypeci jest spośród stalkerów jest częścią chyba najbardziej nastawioną na explorację, a mniej na walkę (wreszcie udało im się uniknąć irytującej i nużącej końcówki polegającej na samotnej masakrze wszystkiego co się nawinie pod celownik. To co mamy w Zewie pod koniec jest w sam raz :D)