Gram w to od ponad roku,11tyś bitew itd jednak co mogę napisać o tej grze,wchodziły różne pathce z nowymi czołgami i innymi dodatkami jednak co kolejny patch to wchodziły nowe błędy.W chwili obecnej gra jest bardziej frustrująca niż przynosząca zabawę,strzały za zero lub krytyki za zero lub też 2 takie same czołgi które do siebie strzelają i jeden drugiego przebija a ten pierwszy nie mimo że strzela w te same punkty,w grze występuje algorytm szczęścia lub coś podobnego,skoro z ciężkiego kalibru strzelamy w bok pojazdu który ma 40mm pancerza i nic się nie dzieje O_O W tej chwili gra to syf
Coś tym jest, to fakt - chociażby grając IS3 na topowym dziale (BL-9) i strzelając do czołgu na 4 poziomie, można zarobić... Strzał za zero :| Jedziesz, przepełniony szczęściem, IS3 (Tier 8) z nowo nabytym działem (bo z tym D-25T, z którym ciągniesz od KW-1S [tier 6], można oszaleć), walisz do radzieckiego czołgu lekkiego A-20 (tier IV) i dupsko. Kopara opada i ogarnia Cię smutek. Bo jeden strzał to ponad 1000$, a przy kosztach naprawy to naprawdę całkiem sporo. Ale na szczęście nie jest to częsta sytuacja i po wielu poprawkach W WOT gra się całkiem spoko :) Także opinia, że gra to syf jest mocno przesadzona, jednak pewne problemy występują i tego się pominąć nie da. Oby z kolejnymi patchami błędy znikały.
Problem w tym że błędy się mnożą :) A tutaj przeczytaj taką dłuuuuuugą wypowiedź,moją oczywiście to bardzo przybliży moje odczucia i odpowiedz :) Pozdrawiam.
h t t p : / / w w w. miastogier. pl/forum,topic,67,32252,s2.h tml
Mi sie wydaje 9a wlasciwie jestem pewien)ze wiecej szczescia maja ci ktorzy wiecej loza na gold/premium, bo jak by nie bylo wot nie moze sobie pozwolic na strate takich graczy. Sam mam e100 i czesto bywa ze na 5 oddanych strzalow do celu ze skutkiem dochodza 2, nawet z bliskiej odleglosci (najbardziej irytujace strzaly w bok nizszego tieru za 0dmg) co jest dla mnie absurdem przy dziale tego kalibru.