zauważyliście że w mniej więcej 47 minucie filmu (moment jak pokazują czarny dym z komina zaraz po głosowaniu) w lewym dolnym rogu ekranu widać ciężarówkę z logiem TVN :D
Podczas wybuchu też je widać, wtedy gdy z samochodu spadają reporterzy oraz na samym końcu przed wybraniem papieża gdy pojawia się dym :)
Gdy dobrze się przyjrzeć w momencie bodajże po pierwszej próbie wyboru papieża podczas konklawe, kiedy stacje spekulują kto rzekomo ma zostać następcą tronu papieskiego, jedną ze stacji jest TVN i nawet reporter mówi po polsku ;)
Ogólnie logo TVN dostrzegłem podczas filmu 3 (słownie: trzy) razy. Dwa razy
na wozie transmisyjnym i raz na mikrofonie mówiącego po polsku
korespondenta. Trzykrotne pokazanie logo w tym samym filmie świadczy o tym,
że było ono w kadrze celowo, a całość to przemyślany product placement.
Gratuluję marketingowcom/PR-owcom/podmiotom za to odpowiedzialnym.
Nareszcie dostrzega się możliwości, jakie daje ta forma reklamy.