Jestem początkującym fanem anime i właśnie od tego filmu zacząłem swoją przygodę z tego typu filmami. Film ten autentycznie wgniótł mnie w fotel, takiej grafiki i fabuły jak jest w tym filmie, to jeszcze nie widziałem. Może czasem jakiś motyw jest naciągany (np. na końcu z tym brakującym hasłem do komputera) ale generalnie wszystko tu się trzyma kupy i zachwyca widza na każdym kroku. A najbardziej oczywiście strona audio-wizualna. Coś pięknego ! Po Appleseed obejrzałem jeszcze kilkanaście innych anime, mniej lub bardziej efekciarskich (zwłaszcza mniej), i zgodzę się że Appleseed jest 100% komercyjny i robiony pod Amerykanów, ale mi to wogóle nie przeszkadza. Lubię bajeranckie efekty na ekranie. A fabule też niczego nie można zarzucić. Film ten można bez problemu ściągnąć z sieci p2p (emule, torrent, DC++), jest on na 2 płytkach w idealnej jakości obrazu. Napisy można znaleść bez problemu w każdej wyszukiwarce. Szkoda że nie wydali tego filmu na DVD z polskimi napisami bo od razy bym sobie kupił.
Film wygląda wspaniale. Efekty graficzne na wyśmienitym poziomie, ogląda się go z zachwytem. Ale fabuła jest tak ... nieprzemyślana, że psuje cały efekt. Można by powiedzieć odważnie: przerost formy nad treścią.