Po co dali ten filtr na film? Był on wykorzystany w grze XIII gdzie miał zadziwić, tą niby komiksową grafiką w 3D. Na mnie wywarło to mieszane uczucia.
Appleseed jest genialny - dlaczego więc twórcy filmów tak się spieszą? Robią ekranizacje które za 5 lat mogłyby być świetne, a tak są przeciętne, bo technika zostaje w tyle.
Sczerze mówiąc... w ogóle nie rozumiem co miałeś na myśli.
W XIII cel shadingu użyto, ponieważ grę tworzono na podstawie komiksu. Tu mamy podobnie. Film miał wyglądać jak rysunkowy, więc twórcy - decydując się na zrobienie całości komputerowo - mieli tylko jedno wyjście.
Nie podoba ci się końcowy efekt? Trudno.
Prosiłbym cię tylko, żebyś nie obwiniał za to "techniki".
Chciałbym dodać ,że Cell Shading pierwszy raz pojawił się w grze na konsolę Dreamcast pt. Jet Set Radio (data wydania - rok 2000). To tak na marginesie:)