Jestem rozczarowana tą częścią.
Dwie godziny zapchane akcją, niby nie można się na nim nudzić, ale po pół godziny człowieka to męczy.
Wprowadzenie nowych bohaterów także nie pomogło. Wypadli sztucznie w moim odczuciu.
No cóż. Szkoda. Dwa lata oczekiwania i takie byle co.
W dodatku na początku ta sztuczna scena w zwolnieniu, którą widzieliśmy w trailerze. Nuda.
No i w dodatku brak Lokiego, któremu mieli dać choć chwilkę. A był chyba tylko cień w wyobrażeniach Thora. Za to duży minus.
Stark też się nie wykazał w tej części.
Hawkey dostał więcej czasu ale i tak wiało nudą.
Watek miłosny - bez sensu wprowadzony ( jak Tauriel i Kili w Hobbicie ) Po co ?
Ogólnie zawiodłam się. Niby nie jest źle, ale oczekiwałam czegoś więcej.
a tego nie wiem :) ale możliwe romans Black Widow i Hulka też jest ściemą bo Hulk będzie się inaczej zachowywać
Film świetny! Nareszcie więcej akcji i prawdziwy przeciwnik , Loki był słaby za to Ultron przycisł ich nieźle : D martwiłem się o Quicksilvera co prawda nie pobił tego z X-men ale i tak było lepiej niż dobrze Scarlet Witch świetna Vision świetny genialny teamwork Avengersów jedyny minus filmu to nowy skład Avengersów ;// War Machine i Falcon serio ? ocena 9/10
Black Widow jak zawsze stabilny support teamu : D ale naprawdę War Machine to tak 30 % Iron Mana a Falcon to juz wgl beznadzieja czkam aż dołączy Black Panther Strange i w najskrytszych marzeniach Spider Man : D
nigdzie nie fanatykuje na forach marvela
I faza
Iron Man 8/10
Incredible Hulk 7/10
Iron Man 2 10/10
Thor 9/10
Captain America First Avenger 9/10
Avengers 8/10
II faza
Iron Man 3 6/10
Thor Mroczny Świat 8/10
Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz 10/10
Strażnicy Galaktyki 9/10
Avengers Age Ultron ?
Ant Man ?
czy to według ciebie są oceny fanatyka marvela, hah a pokaż swoje oceny misiu już widzę same 10 dla DC
Moje oceny
I faza
Iron Man 8/10
Incredible Hulk 8/10
Iron Man 2 9/10
Thor 8/10
Captain America First Avenger 8/10
Avengers 10/10
II faza
Iron Man 3 8/10
Thor Mroczny Świat 8/10
Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz ?
Strażnicy Galaktyki ?
Avengers Age Ultron ?
Ant Man ?
Czy to są oceny hejtera Marvela, co mi ciągle wszędzie zarzucasz dziecko? Uspokój się już.
no może nie są ok zaskoczyłeś mnie, to dlaczego w takim razie, dearlic nazwał cię hejterem marvela?
Pewnie dlatego, że bronię DC zawsze jak on hejtuje DC. Obrona i jaranie się DC nie równa się dla mnie z hejtowaniem Marvela, po prostu lubię oba wydawnictwa i filmy Warnera i Disneya.
Scarlet Witch kontrolowała Hulka, stąd napad wściekłości. W Asgradzie to wizje Thora, z tego co pamiętam akcja filmu dzieje się na Ziemi.
Hulk nie był kontrolowany w tym lesie. Ona po prostu miała go wyciszyć żeby już się "odmienił" w Bannera. Sytuacja została opanowana, nie był już potrzebny a mógł tylko więcej szkód narobić.
Średnia na IMDB bardzo porządna, ale też nie jakaś specjalnie wysoka, taką samą średnią po premierze miał Iron Man 3 czy Man of Steel. Recenzje z tego co widzę są lepsze niż jedynka, średnia jest wyższa, więc film trzyma poziom.
Przed chwila wrocilem z kina. Szczerze mowiac- bylem bardzo dobrze nastawiony na film i oczekiwalem wiele. Jako wielki fan super bohaterow i filmow Marvela czekalem na dzisiejsza noc podekscytowany. Poszedlem, zobaczylem pierwsze 20min i jakby ktos dal mi w twarz.
Pierwsza czesc byla swietna- chyba moj ulubiony film o bohaterach. Druga czesc mnie jednak mocno rozczarowala. Co prawda nie bylo tragicznie, ale po dluzszym czasie zaczalem spogladac na zegarek i myslec ile jeszcze mojego zycia zmarnuje. W trakcie seansu wyszedlem nawet na papierosa- nigdy wczesniej nie czulem takiej potrzeby. Gdyby nie fakt, ze na koncu jest zawsze najlepsza akcja to po 45-60min filmu juz siedzialbym w samochodzie. Dodatkowo jedyna interesujaca mnie postacia z nowych postaci byl mutant ktory zginal…
Z pewnoscia zobacze 3 czesc, ale niczego wielkiego po niej nie oczekuje. Zobacze tez pierwsza czesc Avengers. Jednak dana czesc bede omijal w TV/na DVD z daleka.
o 3 części nawet nie chcę w tym momencie myśleć, skoro ma zająć dwa filmy to wolę sobie nie wyobrażać ile dziadostwa będą musieli upchać aby wyszły po 2 godziny. jeszcze jak w Ragnaroku zabiją Lokiego to nie ostanie się już żaden fajny superbohater ...
Loki to nie jest superbohater, tylko czarny charakter, a za Infinity war mają się wziąść bracia Russo więc nie będzie źle zwłaszcza że, po Zimowym żołnierzu pokazali co potrafią.
no i co z tego na razie nikogo nie uratował. Po drugie już potwierdzono że Loki ma być we wszystkich Avengersach.
Ta strasznie skomplikowany "bohater", który zabija ludzi, zabija/więzi Odyna, chce zniszczyć Jotunheim i podbić ziemię. To zwykły złoczyńca, a że, Hiddleston świetnie do tej roli pasuje, jego postać jest dobrze napisana to już osobna sprawa.
Thanos z Rękawicą Nieskończoności sam zrobi porządek z superbohaterami - końcowa scena po napisach.
Na deser:
01. Avengers: Age of Ultron Title (Brian Tyler) [00:44]
02. Heroes (Danny Elfman) [02:07]
03. Rise Together (Brian Tyler) [02:23]
04. Breaking and Entering (Brian Tyler) [03:04]
05. It Begins (Danny Elfman) [02:42]
06. Birth of Ultron (Brian Tyler) [03:05]
07. Ultron-Twins (Danny Elfman) [04:13]
08. Hulkbuster (Brian Tyler) [04:32]
09. Can You Stop This Thing? (Danny Elfman) [01:03]
10. Sacrifice (Brian Tyler) [02:42]
11. Farmhouse (Danny Elfman) [04:03]
12. The Vault (Brian Tyler) [02:58]
13. The Mission (Brian Tyler) [02:48]
14. Seoul Searching (Brian Tyler) [02:48]
15. Inevitability-One Good Eye (Danny Elfman) [05:07]
16. Ultron Wakes (Danny Elfman) [01:43]
17. Vision (Brian Tyler) [03:47]
18. The Battle (Brian Tyler) [04:24]
19. Wish You Were Here (Brian Tyler) [01:36]
20. The Farm (Danny Elfman) [01:14]
21. Darkest of Intentions (Brian Tyler) [02:26]
22. Fighting Back (Brian Tyler) [02:33]
23. Avengers Unite (Danny Elfman) [01:08]
24. Keys to the Past (Brian Tyler) [01:48]
25. Uprising (Brian Tyler) [02:32]
26. Outlook (Brian Tyler) [02:38]
27. The Last One (Brian Tyler) [02:14]
28. Nothing Lasts Forever (Danny Elfman) [01:57]
29. New Avengers - Avengers: Age of Ultron (Danny Elfman) [03:09]
mówiłem że będzie gówno, po beznadziejnej jedynce i tych koszmarnych zwiastunach można było łatwo wywnioskować że dwójka będzie równie beznadziejna, z tą różnicą że będzie miała wszystkiego 2x więcej ...
Malinowy_Fan laska napisała że jest słabo, że jest zawiedziona że najmocniejsze ogniwa jak Stark i Loki zostały olane, jeżeli nie możesz się z tym pogodzić to sam wyjdź ;P
Po pierwsze to że napisała nie znaczy że miałeś racje. Po drugie trollujesz, mówiłem ci żebyś darował sobie film którego nie lubisz i uważał za "znaffcę" a teraz żegnam.
to tylko znaczy że miałem rację, dla ciebie trzeba być prorokiem żeby przewidzieć czy film na podstawie komiksu od marvela będzie dobry czy słaby?
pokaże ci oco chodzi,
Ironman 1 - udany,
Kapitan Ameryka - słaby
Thor - tragiczny
Ironman2 - bardzo słaby w porównaniu z jedynką
Avengers - rany boskie święte taki zły,
Ironman3 niezły ale końcówka bardzo zła czyli średni,
Thor 2 - o niebo lepszy od jedynki czyli średni :)
wniosek jest taki że tylko Ironman jako film jest dobry i się broni, zarówno pomysłem, grą aktorską jak i bardzo dobrze zrobioną muzyką.
Avengers 2 oceniany jest tylko poprawnie przez fanów, przez ludzi którzy nie są fanami oceniany jest źle ... dla porównania zobacz sobie na oceny filmów od DC ... Batmany Nolana, albo Man of the steel ...
Nie będę z tobą gadać bo się bronisz średnimi na filmwebie filmów dc
marvel też ma dobre średnie najwyższa to 7,5 a imdb ma o stokroć większe, bo tam nie zaniżają tacy jak ty.
Żegnam ! nie będę bawić się w to bagno.
i nie tylko przez fanów mój drogi, bo także dorośli lubią te filmy, i marvel mój drogi nie jest znany od dziś.
nie jestem twoim drogim gościu, i ciesze się że się poddajesz, do niektórych produkcji trzeba po prostu dorosnąć, kiedyś zrozumiesz dlaczego DC bije na głowę Marvela wrócisz tu i napiszesz, mieliście rację :P
nigdy tak mój drogi nie napiszę raz że jestem fanem obu produkcji
a dwa że z tego powodu są wojenki, uważaj sobie dc za lepsze i prowokuj dalej.
mua
dc jest nie do przetrawienia, tylko joker im się tam udał a batman, supermen i spidermen nudzą ...
Spider man to nie dc tylko marvel... A batmany wcale nie nudzą. Superman faktycznie niezbyt udany
spider man jest marvela ? tak niski poziom ze od razu przypisałam dc, batman nie jest nudny tylko w momentach z jokerem, resztę filmu przewijam
szczerze też filmy ze spider manem uważam za przeciętne jedynie trylogia Ramiego czy jak mu tam jest niezła :P a te dwa nowe to szkoda komentować
Ty się dobrze czujesz? Dla ciebie Age of Ultron to słaby film, a dla innych rewelacyjny, więc ta dyskusja zmierza do nikąd. Podobnie z Marvelem, ty go nie znosisz, inni go kochają. Pogódź się z tym.
Poza tym serio dajesz przykład MoS, który ma niską średnią, niższą od większości filmów Marvela ogółem? Trolluj gdzie indziej.