Avengers

The Avengers
2012
7,5 348 tys. ocen
7,5 10 1 347956
6,8 61 krytyków
Avengers
powrót do forum filmu Avengers

9/10

ocenił(a) film na 9

I tak powinien wyglądać film SF. Masa akcji, duuuży rozp****ol i super efekty. Tysiące reżyserów SF powinno się uczyć z tego filmu. Tak ma wyglądać film akcji. Mają być ekstra wybuchy, ekstra efekty i dobra zabawa. Mimo, że film masakrycznie długi to nie czuć tego czasu bo cały czas coś się dzieje. Rewelacyjna adaptacja komiksu. Super rola Hulka. Podobał mi się motyw jak poskładał Lokiego :D
Zdecydowanie film godny polecenia, duzo akcji, można sie pośmiać, zdecydowanie dobrze się na nim wybawilem.

Sprite_87

Hmmm...nie było w nim jakoś wiele śmiesznych momentów. Przynajmniej jak dla mnie.
A tysiące reżyserów powinno się uczyć od "Prometeusza" jak zrobić genialny film z nieziemskimi efektami.
Co do adaptacji komiksu - to wiem , nie znam się, nie czytałem po prostu ;)
Jak dla mnie lepszy był "Iron Man" (jak już mam wybierać spośród bohaterów Marvela).
Tam też jest zawsze sporo..humoru..takiego typowego dla Ton'ego Starka.
Film niezły, dlatego dałem 6, na pewno nie rewelacyjny.

Mr_W

Prometeusza? Really? To jest samouczek jak nie kręcić ambitnego sci-fi. Jeden z najgłupszych scenariuszy w historii kina.
A "Avengers" rewelacyjne co pokazują wszystkie znaki na niebie i ziemi. One również pokazują że Prometeusz to średniak, ale wyznawcy Ridleya zawsze się znajdą :). I mówię to jako osoba dla której Prometeusz to była jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji roku. Na pewno bardziej niż "Avengers".

neo_angin

"Prometeusz" jako sci-fi, a "Avengers"..to strasznie złe porównanie.
Przy Promku to Avengersi stają się zwykła bajką dla dzieci.
Było tam parę błędów, owszem, ale to i tak jeden z najlepszych filmów tego roku.

Mr_W