PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=736411}
7,1 195 269
ocen
7,1 10 1 195269
6,9 44
oceny krytyków
Baby Driver
powrót do forum filmu Baby Driver

nie wiem co ludzi urzeka w takich produkcjach.

ocenił(a) film na 10
magicmind

Unikalnosc :)

ocenił(a) film na 3
Meride

wytłumacz mi co w tym filmie jest unikatowego

ocenił(a) film na 10
magnum_6

Może fakt, że cała produkcja jest zbudowana pod muzyke?
Jestem fanem muzyki, a wykorzystanie jej jako bohatera filmu jest genialne + sceny z samochodem, czego chcieć więcej.

Meride

Film powinien stanowić integralną całość z filmem, jeżeli skupili się na muzyce, to wiadomo już, dlaczego tak scenariuszowo film jest słabiutki. Wątki romantyczne są tu, tylko aby zapełnić czas samą muzyką niestety nikt filmu czy serialu, a nawet gry nie uratuje.

magicmind

Nie wywarł na mnie żadnego wrażenia.. moze nie moj typ ;)

ocenił(a) film na 7
magicmind

Rozrywka w dobrym tempie :).

ocenił(a) film na 10
magicmind

To jeden z moich ulubionych filmów, fabuła tak się wzmogła w pewnym momencie z prędkością światła, z każdą minutą ciekawi mnie co będzie dalej, po danej akcji. Przy ucieczce na końcu i tym jak zmienił się nastrój po śmierci jednego z ekipy ciągle mam ciary. Dodatkowo muzyka, prawie całe moje życie to muzyka i często żyję i robie rózne rzeczy pod muzykę jak główny bohater. Na prawdę nie rozumiem jak taki nietypowy, ładnie nakręcony film, z akcją i fabułą mega spiętą i dobrą może być przez kogoś oceniony tak źle.

Czy ty podchodzisz w ogóle do tego obiektywnie, czy po prostu tylko dlatego, że Ty nie lubisz napięcia, i jakiejś opowiedzianej historii? Ja na przykład słabo oceniam filmy nudne dla mnie, tandetne, tanie, które nie mają zakończenia tylko są crapem, i potrafię obiektywnie podejść, że komuś może to sie nie pdoboac, dlatego na jedynke czy dwojke oceniłem może z 2 albo 3 filmy. Twoja ocena jest niedorzeczna.

kkzz23