...ale nie było ładniejszej aktorki, skoro mieliśmy uwierzyć w ideał urody?..... Chyba, że to jakaś sztuka nowoczesna, której z zasady nie rozumiem.
Deva ma urodę posągowej bogini a Celeste sympatycznej greckiej wieśniaczki z winnicy pod Tesalonikami.
Nie zgadzam się. Była piękna. Usta pełne, niosące ukojenie i zachwyt. Piękne oczy pełne rozmaitych emocji. Nos jak u polskiej influ po wizycie w Turcji tylko naturalny. Jest to idealne ucieleśnienie Neapolu, nie wiem jak możesz tego nie czuć, ale pewnie Ola Ciupa się bardziej podoba……
Nie musisz, każdy ma swoje preferencje, a Ola Ciupa u mnie nawet na sesję TFP by się nie załapała (jestem fotografem).
To nie są preferencje. Tylko albo się to ma albo nie. Celeste zrobiła świetną robotę. Można się przyczepić do wszystkiego, ale akurat do niej nie można w tym filmie. Jak mój Brianek będzie miał komunię to się odezwę jak będę potrzebował dronki do pierdzenia w powietrzu nad gośćmi.
Obawiam się, że Cię na mnie nie stać. Zresztą nie fotografuję imprez okolicznościowych. Bez odbioru.
Obawiam się. że jednak stać. Zawsze ktoś zakłada, że ma do czynienia z kimś gorszym albo biedniejszym. Mnie stać na człowieka trzymającego aparat. Co więcej stać mnie również na to by być szczęśliwym i nie wyrzucać swoich żali co do urody aktorki, bo się komuś piersi albo twarz nie podobała.
On pracuje tylko dla Vogue Paris. Stąd ten wysublimowany gust, wysokie ceny i uważanie wszystkich za biedaków xd
Publikacje w Vogue są akurat zazwyczaj za free bo samą publikację uważa się za wyróżnienie dla fotografa. Imprez okolicznościowych nie fotografuję zwłaszcza komunii Brajanków z protekcjonalnymi tatusiami, którzy uważają, że mają prawo narzucać innym swoje zdanie.