Część słabsza od pierwszych dwóch. Ogólnie jest strasznie przeciętna. Ataki crittersów robią mniejsze wrażenie niż wcześniej, choć podoba mi się powrót do mrocznego klimatu (jak w jedynce). Jest trochę scen naiwnych a wręcz głupich, są jednak także lepsze momenty. Crittersy, jak przystało, prezentują się godnie mimo, że niektóre ich zachowania mi się nie podobały. Na szczęście zachowany jest ich czarny humor, dlatego można oczekiwać po filmie kilku akcentów humorystycznych (niestety jeśli nie śmieszą Crittersy, to humor jest na żenującym poziomie). Jest jednak sporo akcji, całkiem trzymająca w napięciu końcówka i jest oczywiście Charlie. Warto też zwrócić uwagę na debiut Leonardo Di Caprio. Poziom serii powoli spada ale nie jest aż tak źle. Można obejrzeć. Moja ocena: 5/10.
Widzę kolega wypowiada się do każdej części ...
Trójka rzeczywiście jest BARDZO przeciętna żeby nie powiedzieć słaba!
Brak łowców poza Charlim, brak nowych pomysłów, w moim odczuciu także brak strachu
i brak humoru (poza sceną w kuchni)
Debiut Di Caprio to największa ciekawostka tego filmu ...
Critters - 8; Critters II - 7; Critters III - niestety pomiędzy 3 a 4 ... boję się że czwórka jeszcze bardziej zaniży loty
Te filmy oglądało się 15-20 lat temu na VHS z zapartym tchem heh. Sentyment pozostał.
Ja po prostu wypowiadam się odnośnie każdego obejrzanego przeze mnie filmu ;) I czwórka IMO faktycznie zaniża loty :)
Ja tylko czasami się udzielam - teraz w ocenach piszę komentarz zawsze do oceny ... a tak na forum
to jgłównie jak trzeba jakiś film obronić heh np (Tranformers, Piła)
To może kolega poleci jakieś fajne serie horrorów bo widzę że specjalista:
za sobą mam wszystkie Piły, Piątki, Koszmary z Freddim, Drogi bez Powrotu, Boogeymany, Masakry Piłą;
Ringi, Karła:), Laleczkę Chucky, Paranormale, Omeny (ale przypomne sobie), Hostele, Anakondy, RECi
... hmm myślę nad Haloween, Dyniogłowym, Hellraiserem ... Dzieci Kukurydzy oglądałe do IV i nowe remaki;
Topór mi się nie podobał ... muszę sobie poprzeglądać twoje oceny i coś wybrać :))))))
Z serii filmowych to Halloween i Hellraiser koniecznie ;)
Ponadto:
Re-Animator (3 części)
Bal Maturalny (4 części)
Nieodebrane Połączenie (3 części)
Duch (3 części)
Krzyk (4 części)
Wstrząsy (4 części)
Candyman (3 części)
Hotel Zła (3 części)
Amityville (8 części)
Powrót Żywych Trupów (5 części)
Szczęki (4 części)
Egzorcysta (3 części)
Obcy (4 części)
Martwe Zło (3 części)
Resident Evil (5 części)
Blade (3 części)
Underworld (4 części)
Nie wiedziałem że Amityville ma aż 8 części - oglądałem ostatnią z Reynoldsem i bardzo mi się podobała.
Ja ogólnie jestem maniakem bluray - posiadam już kolekcję ok 90 tytułów które warto w takim formacie oglądać
moim zdaniem jak Transformers, Władca, Piraci, Prestiż, Batman, Tron , Incepcja itp
klasyka również (Bez Twarzy, Twierdza, BraveHeart) ...
z 1/3 pozycji które podałeś widziałem ale z kilku skorzystam :)))
Pozdrawiam i zapraszam do znajomych!
Część z Reynoldsem jest akurat remake'iem tego filmu, ale oryginalna seria ma faktycznie 8 części. Ja mam wszystko w avi i nie narzekam ;)