I muszę przyznać że był nadspodziewanie niestraszny. Jakieś 4 w skali 0-10. Z czego 1 lub 2 wynika z tego że jestem mocno wierzący co sprawia że film jest bardziej realistyczny. Może podacie tytuły jakiś lepszych horrorów bym mógł je obejrzeć i ocenić? Od razu uprzedzam że obejrzenie 1 filmu zajmuje mi z miesiąc.
Jedno nie wyklucza drugiego. Różnice są gigantyczne i nie stracisz wiele z zaskoczenia.
Ale z co lepszych: Shutter (oryginalny), Klątwa (oryginalna), Obcy, Egzorcysta... multum innych
W końcu udało mi się obejrzeć Shuttera (przed tobą miałem 9 filmów w kolejce i muszę przyznać że choć nie był idealny, to nieraz naprawdę się bałem. Daje 8/10za strach i 9/10 za film ogółem (szczególnie za końcówkę która w większości filmów po prostu pokazuje straszną mordę i wręcz krzyczy "jesteśmy zbyt chciwi by zrobić dobry finał więc czekaj na serie beznadziejnych kontynuacji" tu finał był naprawdę dobry, fajnie że go dorobili i chętnie obejrzałbym następną część żeby się dowiedzieć co będzie dalej). Resztę twoich propozycji tęż zobaczę ale raczej wątpie by były tak dobre. Klątwa jeszcze, ale Egzorcysta i Obcy to chyba po prostu przygłupie horroro-komedyjki pełne nielogicznych zachowań i jumpscary.
Nie oglądałem jeszcze filmów ale, po prostu wątpie żeby były dobre. Jednego obcego już widziałem, słaby, a ochota na Egzorcyste przeszła mi po samej recenzji z YT. Ta recenzja była niby pochlebna, ale były w niej sceny gdy: Dziewczyna chodziła po suficie jakby dostała padaki, rzygała, odwracała głowę na plecy z debilnym uśmiechem itp. Niby część scen została usunięta, lub chociaż przerobiona, ale tak czy owak zacząłem wątpić w ten film.
Oba filmy to bezsprzeczna klasyka gatunku i jedne z najlepszych jakie w nim kiedykolwiek powstały ;]
Wiedziałem że ktoś o to spyta :). 4 w skali strachu, a 8 za ogólną jakość filmu.
Kiedy nie jestem w stanie ukończyć filmu w dzień, a i tak mam po nim shizy. Nigdy mi się to jeszcze nie zdarzyło (10 to naprawdę w najlepsze horrory)
No nie wiem połowa filmy to sąd więc wiesz , nie powiem film fajny ale nie na tyle żeby dać 10