Nie wiem, dla mnie wszystkie są świetne.Ale chyba czwórka jest śmieszniejsza troszkę od wszystkich części moim zdaniem.
ani razu się nie zaśmiałem na 4, może to już nie mój poziom humoru, najśmieszniejsza była 1 może dlatego że powstała 10 lat temu i miałem wtedy 12 lat, dlatego tak mnie bawiła, a teraz te bajki sa moim zdaniem pieprznięte. Kiedys to nawet w bajce nie używali słowa "głupi" przykład Toy story zamiast głupi było "nie mądry" teraz to nawet łajza się wcisnęła do filmu, później dzieci biegają i tak się nazywaja -.-
1 Bo miała prawdziwy klimat epoki lodowcowej później zaczeli wydziwać w innych częściach dinozarły ,piraci,rosterki rodzinne miłosne itp.
Mam dokładnie to samo zdanie. W jedynce mieliśmy trzech głównych bohaterów i dzieciaka, a w dwójce jest tak dużo tych wszystkich zwierząt innych gatunków. Trójka moim zdaniem najgorsza, dinozaury? No proszę was. Czwórka mnie trochę zawiodła, ale i tak nie jest źle. Z niecierpliwością oczekuję piątki.
dokładnie kapitan flak to były lider,ale już nie żyje,zezol upadł i utonął z silasem i razimussem,kiedy ella podeptała go,flynn i dobson potrafią pływać jak 2 przeciwieństwa,ale mi się nie podobała ta scena jak ten pan wieloryb skarbuś opryskał Guptę i dostał szoku i ma 3 cechy charakterystyczne dobry(zły na zwierzaków-piratów załogowych),więc chcę 5 w hfr 3d bez pana wieloryba skarbusia.tyle
Zdecydowanie jedyna która miała jakąś fabułę czyli pierwsza, każda kolejna była już tylko zlepkiem mniej lub bardziej udanych gagów.
Od najlepszej do najsłabszej :
4. > 5. ( strasznie niedoceniona ) > 1. >> 3. >>> 2.