PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=795011}
7,0 9 029
ocen
7,0 10 1 9029
Gaga: Five Foot Two
powrót do forum filmu Gaga: Five Foot Two

re:mini.scencje

ocenił(a) film na 5

..a jakież to osobiste problemy miewa lady gaga? czy wstała lewą nogą czy ktoś jej nasikał na dywan? lebowski tak, ten miewał problemy z dywanem nie lada, ale gaga? gaga to się co najwyżej nie wyspała.. słowem, solidne, solidne kino, które ogląda się świetnie, chociaż jest zupełnie zbędne i - podobnie jak Look Mom I Can Fly - nie posiada nawet jednej, żywej, naprawdę oryginalnej myśli..

ocenił(a) film na 7
Westernik

Obserwując Lady Gage w tym dokumencie, odnoszę zupełnie inne wrażenie. Jest zagubiona i choć nie jestem lekarzem, można z łatwością zauważyć, że bywa rozchwiana i ma depresyjne czy lękowe stany. Poza tym ostatnio udzielała wywiadu, w którym przyznała, że została zgwałcona i porzucona (w ciąży po gwałcie). Fakt, jest celebrytką i ma hajsu jak lodu, mogłaby spokojnie narzekać na samo niewyspanie :D no ale jednak ja widzę tutaj głębszy problem. A co do kina - no nie ma tutaj bóg wie jak oryginalnej i wyniosłej treści, ale chyba nie o to chodzi w dokumentach o celebrytach. Jak dla mnie film miał swoje dobre strony i takie dokumenty fajnie pokazują, że celebryci też mają swoje problemy większe lub mniejsza :) A Lebowski.. no cóż.. niewiele ma tu wspólnego :D

ocenił(a) film na 5
emmarta