Film

Galaxy of Terror

1981 1 godz. 21 min.
698
chce zobaczyć
Załoga statku kosmicznego odkrywa dziwną piramidę, w której wszystkie koszmary stają się realne.

W czasie podróży w kosmosie pewien statek napotyka na dziwną piramidalną formę. Niespodzianka ta przeistacza się w horror, gdy każdy z załogi odkrywa, że jego najmroczniejsze sny zaczynają stawać się prawdziwe. Podejrzewają oni, że ma z tym coś wspólnego ten piramidalny monument, ale czy będą oni potrafili uchronić się przed jego wpływem?

New World Pictures
data produkcji
1981
Galaxy of Terror
Galaktyka grozy Polska
Galaktyka terroru Polska
Mindwarp: An Infinity of Terror
Quest
Planet of Horrors
Keith Carradine był brany po uwagę do roli Cabrena.
Zdjęcia do filmu kręcono w Santa Monica i Los Angeles (Kalifornia, USA).
Animacją gigantycznego robaka zajęły się 3 osoby.
zdaniem społeczności pomocna w: 78%
  • Galaktyka nudy

użytkownik usunięty

Dużo kiczu, dużo przynudzania i monotonii, a jakby tego było mało, to fabularnie również jest słabo. Historia nie potrafiła mnie zaciekawić i jedynie podczas ataków rozbudza. Nawet Haig, Englund i Zabriskie w obsadzie niewiele pomogli, bo cały czas odpływałem myślami. Potworek do obejrzenia i ... więcej

4
    • Sladami Rogera Cormana

rozkminator ocenił(a) film na 5

Tym razem Mistrz zainwestowal w sklecona na fali zainteresowania "Alien" opowiastke o ekipie statku miedzygwiezdnego zabijanego przez jakies cosie w kosmosie. Od strony technicznej wiadomo mniej wiecej czego sie spodziewac. Przez godzine z hakiem patrzymy jak aktorzy ktorych pamietamy z duzo ... więcej

• Niedoceniany i zapomniany

_ParaDoks_

Galaktyka terroru ( to tłumaczenie tytułu uważam za właściwe) jest z reguły odsądzana od czci i wiary przez nielicznych widzów którzy ją jeszcze pamiętają. Niesłusznie jednak, gdyż w rzeczywistości jest tylko nieco gorsza od pierwszych Star Treków czy Obcego - Ósmego pasażera Nostromo. W ... więcej

• Galaktyka głupot

Caligula ocenił(a) film na 3

Podróbka "Obcego" od Rogera Cormana: gdzieś w odległej galaktyce (do której bohaterowie docierają kosmicznym odrzutowcem - a te głąby z NASA jeszcze na to nie wpadły!) kryje się planeta, która materializuje ludzkie lęki. A lęki te okazują się być zabójcze... Sztafaż kina klasy B został tu poddany ... więcej

3
      • Standardowa kaszanka klasy B.

Rob_Rock ocenił(a) film na 3