Z kolei Sean Bean tuż przed śmiercią: Za Anglię, James?
I Bond naprawdę nie wie, co odpowiedzieć.
Plus sporo celnych spostrzeżeń wokół upadku bloku wschodniego i końca zimnej wojny
I jakże nietypowe kobiety: emancypantka Izabella Scorupco, sadomasochistka Famke Janssen i
Judi Dench debiutująca jako M.
No i...
Dla tych co lubią Jamesa Bonda :) Bartaz Wrona - James Bond (W YouTube) youtube com/watch?v=bOj8kHY1AaU
Bardzo fajna część przygód Bonda. Czuć tutaj powiew czegoś nowszego.
Pierwszy raz Pierce Brosnan gra tą rolę i sprawdza się bardzo dobrze. Jest też polski akcent Izabeli Scorrupco bardzo ładna. Fabuła też ciekawa. Pierwszy raz Bond jeździ Bmw. Tak więc czuć "świeżość" i przeskok technologiczny choć stare Bondy mają...
Już 26 lipca w TVP 1 o godzinie 20:25 będzie GoldenEye. Co tydzień będą nadawane następne częsci. TVP emituję tylko serie z Brosnanem.
Bonda po sześciu latach przerwy, debiutujący w roli 007 Pierce Brosnan wypadł całkiem nieźle, po trochę Connery i po trochę Moore, w filmie jest dość sporo widowiskowej akcji, do tego humor, gadżety, wszystko co trzeba, ponadto w roli czarnego charakteru występuje znakomity Sean Bean, a smaczku dodaje udział naszej...
Mimo, że jestem fanem 007 dopiero teraz obejrzałem GoldenEye i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony w klimacie Living Daylights i MI.
Niestety Brosnan wypada blado, wygląd to nie wszystko...
Oto mój ranking:
1.W tajnej służbie jej królewskiej mości 7/10
2.Goldfinger 7/10
3.Pozdrowienia z Rosji 7/10
4.Skyfall 7/10
5.Casino Royale 7/10
6.Dr.No 7/10
7.W obliczu śmierci 7/10
8.Licencja na zabijanie 7/10
9.Jutro nie umiera nigdy 7/10
10.Szpieg, który mnie kochał 6/10
11.Diamenty sąwieczne...
Lubię tą serię ale zamiast tych Bondów wałkowanych co roku mogli dawać stare dobre westerny. Kino akcji jest dawane na okrągło, a starego dobrego kina westernowego jak na lekarstwo.
Ostatnio po raz kolejny obejrzałem całą serię by sporządzić osobisty ranking. Najlepszym
filmem w historii serii wg. mnie jest Goldeneye , najlepszym bondem Brosnan.
1. 17. Goldeneye -- (1995) Brosnan
2. 23. Skyfall -- (2012) Craig
3. 18. Jutro nie umiera nigdy -- (1997)...
W dodatku nie można lektora wyłączyć.. a na domiar złego jest to obezwładniający Olejniczak :/
Ten facet się nadaje do czytania bajek z mchu i paproci, a nie filmów sensacyjnych..
http://www.youtube.com/watch?v=4hGQ97tCTOs i pomyśleć, że nie była nominowana nawet do
Oscara :/ Śmiech na sali z całej Akademii.
Dotychczas Telewizja Polska wyświetlała cotygodniową serią Bondy z Maciejem Gudowskim jako lektorem, który idealnie czytał tłumaczenie niezapomnianego Tomasza Beksińskiego. Jednak wczoraj zastąpiono go Stanisławem "Modą na sukces" Olejniczakiem. Koszmar. Strach pomyśleć, co będzie, jeśli wszystkie kolejno wyświetlane...
więcej
Pytanko do znawców serii: spory czas temu oglądałem jeden z występów Pierce Bonda i uznałem
za ciekawy, ale zapomniałem, czy to "Jutro nie umiera nigdy" (jak sądzę), czy inny - Pamiętam, że
jednym z orientacyjnych momentów było kierowanie przez Jamiego [Astonem Martinem] poprzez
tego supernowoczesnego koma, pilota,...