Niz dr.strange. bvss. S.squad. thor 1 i 2. Ironman 3 . transformers 1-4. Wonder woman. Nowe tmnt 1-2. Fanstastiki foury - wszystkie. A tak slaba srednia. Temat potraktowano na serio i z humorem. Mogl to byc o wiele lepszy film, ale temat latarni potraktowano tu solidnie. Efekty sa dobre i rezyserka tez.chetnie zobaczyl bym czesc kontynuacje. Film jest dosc mroczny - zdjecia przypominaja nieco nowe filmy dc snydera, wiec sadze ze troszke zerznal stylistyke z tego filmu.