Słabe tępo i marny scenariusz. Szkoda bo ciekawie się zapowiadał.
Pamietaj ze film ma 50 lat. kiedys ludzie troche inaczej funkcjonowali i odbierali
Podoba mi się kilka filmów z Vincentem Pricem. Np. "Studnia i Wahadło", "Dom woskowych ciał".
Ja tez wole te wymienione przez Ciebie , bo faktycznie 'grobowiec' troche nudnawy ale ma swoj urok. A Maska czerwonego moru, opowiesci niesamowite, dom na przekletym wzgorzu , mucha i wiele innych ? Swoja droga po takich filmach mozna wyraznie dostrzec rozwôj 'ludzkosci' :D jak wiesz o czym mowie
Pracuję w empiku i ostatnio było wznowienie opowiadań Poe'go, więc może u siebie w mieście znajdziesz. A jak nie, to pozostaje allegro i tego typu rzeczy.