Hellboy: Złota armia

Hellboy II: The Golden Army
2008
6,8 70 tys. ocen
6,8 10 1 70285
6,7 23 krytyków
Hellboy: Złota armia
powrót do forum filmu Hellboy: Złota armia

Przyznaję bez bicia, że jeszcze nie obejrzałem pierwszej części. Nawet starałem się ją kupić przed wybraniem się do kina na tą, ale nigdzie nie mogłem jej dostać. No nic. Z pewnością wkrótce to jeszcze nadrobię. Czytałem za to 4 komiksy Hellboya, więc nie jestem "zielony" jeśli chodzi o tematykę. Co mogę powiedzieć o filmie? Bardzo mi się podobał i bardzo dobrze się na nim bawiłem. Pomijając świetne efekty specjalne i kostiumy, fabuła również mnie zainteresowała. Jeśli chodzi o adaptacje komiksów - z pewnością jeden z lepszych filmów, jakie widziałem.

Malignus

A moim skromnym zdaniem jedynka dużo lepsza od dwójki,więc zobacz koniecznie............

brak_nicku

To jak jedynka(moja ocena:6/10) lepsza od dwójki to nie wiem czy opłaca mi się oglądać druga część.

Malignus

Malignus zawsze cenilem sobie twoje kometaze ale tutaj przesadziles. ten film to jedna z najgorszych adaptacji komiksu. jedyna zbieznosc z poierwowzorem to bohaterobie. i to ci pozytywni. w pierwszej czesci przegieli z romansem miedzy Hellboyem a Liz ale dziecko i to do blizniaki to jest totalne dno. i co najwazniejsze acja hellboja toczyla sie zawsze na pustkowiach lub w starych zamkach , nigdy ale to przenigdy w srodku miasta. brak mrocznego klimatu, biuro jest ,,tajna" ogranizacja (tylko ze w komiksie nie bylo tajne a Hellboy ma honorowe obywatelstwo ONZ i nikt nie ukrywa jego istnienia. Cenie sobie Guillermo del Toro ale to co zrobil z historia hellboya to jakis przerazajacy koszmar...

ocenił(a) film na 1
Ashadow0

zgadzam się w w całej rozciągłości, swoją opinie wyraziłem już w innym topicu, ale głównym zarzutem jest właśnie to , że z mrocznego klimatu zrobiono komedię dla nastolatków.

ocenił(a) film na 10
Malignus