Delon rzeczywiście nieźle wypadł. Trochę za mało było samej Bridżit... Mnie najbardziej do gustu przypadła ostatnia nowela Felliniego. Pozdrawiam
Mnie najbardziej urzekła ostatnia nowela - Felliniego. Aczkolwiek pierwsze dwie też są niezłe.
3 > 2 > 1
Polecam w takim razie również nowelowe "CZARNE ŚWIĘTO" Maria Bavy
https://www.filmweb.pl/film/Czarne+%C5%9Bwi%C4%99to-1963-32403
z piękną Andżeliką Michelle Mercier,
także
"ŻYWE TARCZE" Petera Bogdanovicha z Borysem Karloffem
i
"POWRÓT ŻYWYCH TRUPÓW" Dana O'Bannona
https://www.filmweb.pl/film/Powr%C3%B3t+%C5%BCywych+trup%C3%B3w-1985-34451