Hiszpańska intryga

Águila roja, la película
2011
6,4 1,2 tys. ocen
6,4 10 1 1188
Hiszpańska intryga
powrót do forum filmu Hiszpańska intryga

Kostiumy? Najlepsza jest czerwona sukienka ktora dostaje bodajze Margarita zeby spiewac krolowi.
Intrygi? Markiza musi zabic krola bo inaczej Anglicy, Francuzi i Portugalczycy zabija jej syna. ^^
Moze akcja jest faktycznie do samego konca, ja tego nie mogłem strawić.
No i ten ninja-główny bohater, co on robił w europie zamiast mordowac w jap.?

Dialogi tez wspaniale:
-pomozesz mi?
~nie, bo jestem zwykłym nauczycielem.

No genialne.

Tak ten film mnie poruszyl, ze az pisze recenzje zeby ostrzec ludzi przed nim, i wylac swoje emocje, bo czegos tak tandetnego to ja jeszcze nie widziałem!

O jeszcze kilka perełek:
główny bohater łapie bełty, jest tak zwinny, ze i kazda kule ominie.
główny bohater chodzi w czarnej bluzie z kapturem, pod nia ma kominiarke, uzywa katany - bardziej w tym stroju przypomina chłopaka z Krakowa, tylko szalika mu brakuje ;)

Całe 1/10!

użytkownik usunięty
hirosaka

Czytam twój post i się łezka w oku kręci....żal mi takich ludzi jak ty którzy wyrażają takie opinie o tak dobrych produkcjach.....no cóż masz swoje zdanie :)
Pozdrawiam :)

ocenił(a) film na 10
hirosaka

Podobno o gustach się nie dyskutuje, ale ty musisz mieć bardzo zły gust, skoro nie umiesz docenić takich świtnych filmów. Mogę się założyć że normalnie to ogladasz słabe i głupie amerykanskie komedie (te z najniższego gatunku). Dlatego jestem ciekawa co dla ciebie znaczy "Dobre kino"

123Kasia_123

Leon - próbowałem znów obejrzeć i ten film nie pasuje mi na XVII w. Więzień z bronią, niszczy kraty, zabija kogo chce, no przecież to cyrk :) Ale potencjał w formie większości strojów i aktorek ten film miał ;p

Kasiu, atakujesz mnie pisząc, że oglądam głupie komedia a sama uznajesz bajki za ARCYDZIEŁA. Nie mamy o czym dyskutować.
A dobre kino to rozrywka przy ktorej mozna sie oderwać i odpocząć.
Arcydzieło zaś to uczta dla oczu i ducha ;)