znacie może podobne filmy ? o takiej wiecznej miłości, wręcz nieszczęśliwej, gdzie happy end nie zawsze jest happy ?
zakochałam sie w tym filmie ! ♥ jest genialny, a koniec wzruszający.
strasznie chciałabym obejrzeć coś tak nieszablonowego .
♥♥♥
hm może "Notebook" albo "Remember me" lub "Dear John"
wejdź po prostu w główny katalog z filmami tu na filmwebie i wybierz katunek melodramat a będzie tego pełno
http://www.filmweb.pl/film/Za+rok+o+tej+samej+porze-1978-30444
Podobny kojarzy mi sie własnie ze ma być podobny :)
Zapewne o "Twój na zawsze" z Robertem Pattinsonem.
Chyba nie ma na świecie osoby, która przewidziała zakończenie tego filmu.
Oj. Bede musiala sie bardzo postarac, zeby obiektywnie podejsc do tego filmu, nie bardzo trawie Pattisona. Ale sprobuje. Dziekuje za odpowiedz.
Na pewno "Miasto Aniolow". Klasyka to rowniez wspomniany wyzej "Pamietnik" oraz "Apartament" z Diane Kruger;)
stanowczo to, co poleciła olenka239. : ) polecam, chociaż film Dear John, nmie urzekł mnie, ale może dlatego, że widziałam go z nie za dobrym lektorem :D
Jeśli poruszył Cię "One Day", to "Remember Me" zadziała na Ciebie w identyczny sposób! Gwarantuję. :)
Ja ze swojej strony mogę polecić wszelkie adaptacje powieści Nicholasa Sparksa. Wyżej wymieniony już "Notebook" czy też "List w butelce" (chociaż książki wzruszyły mnie bardziej niż filmy). A poza tym godne uwagi są: "Pokuta", "Pearl Harbor", "Angielski pacjent", "The Piano", "Blue Valentine", "Wichry namiętności"...
Kochankowie z kręgu polarnego. Szalenie romantyczny film, upajający i fantastycznie piękny.
Jest wiele podobienstwa do One Day.
'Miasto aniołow' klasyka, nie przeczę , a w dodatku kocham, kocham i jescze raz kocham.
'Remember me' dobry, ale zaskoczył mnie jedynie koniec.
'Angielski pacjent' całkiem przyjemny.
i to tyle z filmów, które zostały wymienione. reszte chętnie sprawdzę ;)
Według mnie to jedne z piękniejszych filmów o takim samym lub podobnym gatunku. Ja znam bardzo dużo równie pięknych jak i wzruszających filmów oto 10 cudownych filmów z wielu.:
1. Pamiętnik
2. Ostatnia piosenka
3. Noce w Rodanthe
4. Charlie St. Cloud
5. Wciąż ją kocham
6. Siedem dusz
7. Keith
8. Jeśli tylko
9. Odrobina nieba
10. Mój przyjaciel Hachiko
Najlepiej znajdź na filmwebie Nicholasa Sparksa i szukaj na jego stronie. Gorąco go polecam! Jest genialnym pisarzem. Dla zainteresowanych - jego książki są jeszcze lepsze niż filmy!
"Przed wschodem słońca" i druga jego część "Przed zachodem słońca". happy end bez happy endu - w niepewności
"Zaklęci w czasie"- genialny film!!! Ściska mnie w gardle za każdym razem jak go oglądam :)
Polecam "Love, Rosie" /2014/ "Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile". Film może nie jest tak dobry jak "Jeden dzień" ale obie historie mają wiele wspólnego.
Wiem, że minęło spor czasu od Twojego zapytania ale jeśli mogę coś dorzucić do tej listy to "Słodki listopad" z Keanu Reevesem i Charlize Theron. Niedawno był w TV - może oglądałaś...
I jeszcze "Dla ciebie wszystko" - też fajny.
Najbardziej podobne filmy do tego to "Love, Rosie" oraz "Zupełnie jak miłość". W sumie mega podobne pod względem wątkowym. Kolejny podobny choć mniej to Czas na miłość.
Polecam "Zabić wspomnienia"(ang. Reign Over Me) film o miłości, przyjaźni i całej masie innych uczuć których nie da się opisać happy end bez happy endu choć w zasadzie zakończenie nie jest jednoznaczne :)
Adam Sandler jako aktor typowo komediowy strasznie mnie zaskoczył i udowodnił mi jak świetnym jest aktorem :)
Adam Sandler kojarzony z komedią jako najsmutniejsza postać w filmie? POTRAFIŁ to zrobić!
jak dla mnie świetny film
I ja doczepię się do wątku, bo sama lubię ckliwe historie...:)
- Zacznijmy od Nowa
- Apartament
- Oświadczyny po irlandzku
- Z miłości do...
- Gwiazd naszych wina
- Brooklyn
- Po prostu razem
- I że cię nie opuszczę