Z góry dziękuję.
-Click (Klik: I robisz, co chcesz (2006)
-Życie jest piękne
-Nietykalni
-Tysiąc słów
-Zielona mila
-Tupac Zmartwychwstanie
-Skazani na Shawshank
-Myszy i ludzie
-Choć goni nas czas
-Życie
-Requiem dla snu
Polecam też bajkę "Odlot" a zwłaszcza pierwsze 15min :) Więcej mi nie przychodzi do głowy, ale jak coś to dopiszę.
Click, życie jest piękne, nietykalni, zielona mila i odlot już oglądałam, ale resztę na pewno obejrzę.Dziękuję :)
- Radio (Cuba Gooding Jr.) 2003
- Siedem dusz (Will Smith) 2008
- Księga ocalenia (Denzel Washington) 2010
- Jakub kłamca (Robin Williams) 1999
- Siła i Honor (Cuba Gooding Jr.) 2000
A ja bym Ci polecil nastepujace madre filmy gdzie jest wyrazne madre przeslanie i daja do myslenia: 1.EQUILIBRIUM, 2.TYSIAC SLOW, 3.PROSTA HISTORIA, 4.21 GRAMOW, 5.PRAWDZIWA HISTORIA, 6.BOISKO BEZDOMNYCH, 7.CHRZEST, 8.WSZYSTKO BEDZIE DOBRZE, 9.WSZYSTKO CO KOCHAM, 10.LABIRYNT FAUNA, 11.KRAINA WIECZNEGO SZCZESCIA... To narazie tyle.Uwierz mi kazdy z tych filmow ma madre przeslanie i wiele z nich moze targac emocjami widza. KTORE FILMY Z TYCH CO PISALEM WIDZIALAS???
Oglądałam tysiąc słów, 21 gram, prawdziwa historia i labirynt fauna. Obejrzę to co mi poleciłeś, dzięki :)
A oglądałaś Tajemnicę Brokeback Mountain? Przy każdej okazji polecam ten film wrażliwym ludziom, także Tobie również postanowiłam o tym napomknąć ;)
- Pora umierać
- Chłopiec A
- Wyspa (rosyjski film, oryginalny tytuł "Ostrov")
- Ziemia Niczyja
- American Beauty
- Władca Much
- Filadelfia
- Dworzec dla dwojga
- Wiosna, lato, jesień, zima i wiosna
Jezeli szukasz takich filmów to z pewnością zachwyci Cie film "ÓSMOKLASIŚCI NIE PŁACZĄ". Na żadnym innym filmie nigdy wcześniej ani później się nie wzruszyłem. Jeśli obejrzysz daj znać
Człowiek przyszłości http://www.filmweb.pl/film/Cz%C5%82owiek+przysz%C5%82o%C5%9Bci-1999-4172
Zielona Mila , Czekając na wieczność , Trzy metry nad niebem szkoła uczuć, i że Cię nie opuszcze
Potwierdzam "Człowiek Przyszłości(Bicentennial Man)" - świetny film o naprawdę podobnym klimacie.
Najbardziej wzruszający film jaki widziałam "Między piekłem a Niebem '' . Polecam:)
Proponuje:
50 pierwszych randek, Ognisty podmuch, Patch Adams, Uwierz w Ducha, pewnie wszystkie widziałaś, ale czemu sobie nie obejrzeć jeszcze raz ;)
JEST ZAJEFAJNY Cudowne dziecko (2007) - Filmweb http://www.filmweb.pl/film/Cudowne+dziecko-2007-224726