ten film to arcydzielo....nigdy nie widzialam czegos tak wzruszajacego.
Nie przesadzajmy. Jest bardzo wiele filmów niezwykle wzruszających i chwytających za serce np:
Pan Smith jedzie do Washingtonu 1938, Przeminęło z wiatrem 1939,
Pożegnalny walc 1940, To wspaniałe życie 1946, Lecą żurawie 1957,
Ben Hur 1959, Lawrence z Arabii 1962,
Grobowiec świetlików 1988, Waleczne serce 1995,
Życie jest piękne 1997, Droga do domu 1999, Spragnieni miłości 2000,
My Sassy Girl 2001, Pianista 2002, Keulraesik 2003, A moment to remember 2004,
Sad movie 2005, Black 2005, Gwiazdy na ziemi 2007, Breathless 2008 i wiele wiele innych.