Do najlepszych kontynuacji Disneya należą:
- Kopciuszek III: Co by było gdyby...
- Mała Syrenka:Powrót do morza
- Mała Syrenka: Dzieciństwo Ariel
- Mulan II
- Tarzan II
- Księga dżungli II
- Król Lew II: Czas Simby
- Zakochany Kundel II: Przygody Chapsa
- Goofy w Collegu
- Atlantyda II: Powrót Milo
- Bambi II
- Nowe szaty Króla II
- Aladyn: Powrót Jafara
- Aladyn: Król Złodziei
- Magiczny świat Belli
- Bernard i Bianka w krainie kangurów
- Mój Brat Niedźwiedź II
- 101 Dalmatyńczyków II: Londyńska przygoda
- Lilo i Stitch 2: Mały feler Sticha
- Stitch! Misja
- Leroy i Stitch
Najbardziej nieudane kontynuacje Disneya:
- Pocahontas II: Podróż do Nowego Świata
- Zaczarowane święta (Piękna i Bestia)
- Kopciuszek II: Spełnione marzenia
- Pies i Lis II
- Dzwonnik z Notre Dame II
A wy jak uważacie?
( Ta kontynuacja jest piękna i się na niej wzruszyłam, równie piękna jak część pierwsza,
natomiast Druga to jakieś wypociny )
O czym jest mowa w ostatnim zdaniu?
Dla mnie to tak najlepsze:
Niezwykła Przygoda Kubusia Puchatka
Bernard i Bianka w krainie kangurów (chyba najlepsza)
Piękna i Bestia: zaczarowane święta
Król Lew 2
Goofy w collegu
Mulan 2
Lilo i Stitch 2
Nowe szaty Króla 2
Mała syrenka 3
Średnie:
Powrót Dżafara
Aladyn i Król Złodziei
Bambi 2
Zakochany Kundel 2
Kopciuszek 3
Mała syrenka 2
Księga Dżungli 2
Piotruś Pan 2
Bambi 2
Mój brat niedźwiedź 2
Najgorsze:
101 dalmatyńczyków 2
Dzwonnik 2
Lis i Pies 2
Pocahontas 2
Kopciuszek 2
Leroy i Stitch
Stitch! misja
Tarzan 2
Król Lew 3
Najlepsza to chyba Bernard i Bianka w krainie kangurów, albo Piękna i Bestia: zaczarowane święta. Nigdy nie oglądałem Atlantydy 2 i Zaczarowanego świata Belli. Tego drugiego z pewnością nie chcę obejrzec. JEDYNKA FOREVER. NAJLEPSZY FILM ANIMOWANY WRZECHCZASÓW. TO JEST ARCYDZIEŁO, A NIE ŻADNE KRÓLE LWY.
Przepraszam, mówiłam wtedy o Kopciuszku 3, który moim zdaniem jest lepszy od dwójki
Pocahontas była okropna! Zupełnie mi się nie podobała, całą pierwszą część kreowano niezwykłą siłę miłości Pocahontas i Johna, którzy mimo różnicy ras i kultur potrafili się ze sobą porozumieć, zakochać się w sobie i pogodzić zwaśnione światy. I nagle w drugiej części zaczyna chodzić w kieckach i John jest już dla niej nieodpowiedni, bo chce podróżować ? Beznadzieja.