Mnie chyba właśnie "Kowboj" ewentualnie "Kleopatra (choć wszystkie były jajcarskie), a Wam?
Te dwa wymienione przez ciebie są chyba najlepsze. Jeszcze podobało mi się "Doktorze do dzieła","Carry On Screaming!" i "Za tym wielbłądem".
Fakt! "Doktor..." też był super!!!!
"Duchu do dzieła" "Kowboju do dzieła" "Kleopatro do dzieła" "Nie trać głowy"
Dodaję: Amory do dzueła. Jak sobie pościelesz. Szalone wakacje.