Rodzeństwo filmowców przegląda stare taśmy, które nagrywali podczas wspólnych czterotygodniowych wakacji z ojcem. Co widzą? Egzotyczne krajobrazy. Czego nie widzą? Emigracji ojca, rozwodu, zwyczajnej dynamiki rodziny, kłótni. Twórcy spoglądają wstecz i negocjują opowiadanie historii z pamięcią, a "muzyka" i "geologia" stają się dwiema... Rodzeństwo filmowców przegląda stare taśmy, które nagrywali podczas wspólnych czterotygodniowych wakacji z ojcem. Co widzą? Egzotyczne krajobrazy. Czego nie widzą? Emigracji ojca, rozwodu, zwyczajnej dynamiki rodziny, kłótni. Twórcy spoglądają wstecz i negocjują opowiadanie historii z pamięcią, a "muzyka" i "geologia" stają się dwiema kotwicami, za pomocą których Pavloviciowie konstruują film. Muzyka staje się rodzajem krótkotrwałej pamięci afektywnej, podczas gdy geologia pozwala nam odczytywać długoterminowe, długotrwałe skamieliny naszej pamięci. Krótka rozmowa między bratem i siostrą, którzy zastanawiają się, kim byli i kim są. czytaj dalej