PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=599595}

Les Misérables: Nędznicy

Les Misérables
2012
7,3 109 tys. ocen
7,3 10 1 109252
5,8 57 krytyków
Les Misérables: Nędznicy
powrót do forum filmu Les Misérables: Nędznicy

Russel Crowe

ocenił(a) film na 8

Zdania na temat jego śpiewu są bardzo podzielone (jak dla mnie wypadł świetnie)... a wiecie, że miał kiedyś zespół?!
Byłam bardziej niż zaskoczona.

http://www.youtube.com/watch?v=QDN3kodWMjM

http://www.youtube.com/watch?v=W3rYvjYWeV4

ocenił(a) film na 8
Ellerena

Jak dla mnie Russel Crowe wypadł świetnie a zwłaszcza jak śpiewa Shoot me now or shoot me later wtedy kiedy demaskuje go
Gavroche przy barykadzie albo jak śpiewa Stars ;)

użytkownik usunięty
Ellerena

Nie znam się na śpiewaniu, ale jak dla mnie Crowe dał radę, miał silny, pewny głos a chyba o to chodziło w postaci Javerta. Aktorsko też wypadł dobrze, może nie genialnie, ale dobrze.

ocenił(a) film na 9

Wreszcie przeczytałem,że się komuś śpiew Crowe'a podoba i bardzo mnie to cieszy.

użytkownik usunięty
sieciowiec652

Znawca ze mnie co prawda żaden.

ocenił(a) film na 9

Ale ja myślę, że większość malkontentów wypowiadających się ze znawstwem ma podobne pojęcie jak i my. Ja np. mam takiego kolegę, który praktycznie musicali nie ogląda ale jak mu powiedziałem o polskich wersjach piosenek z tego musicalu umieszczonych na You Tube to on jeszcze nie słyszał a już wiedział, że będzie źle.

ocenił(a) film na 9
sieciowiec652

Twój kolega to mądry człowiek.

ocenił(a) film na 9
littlelotte52996