Dawno już nie widziałam tak złego musicalu. Źle zagrany i jeszcze gorzej zaśpiewany, piskliwe
głosiki zdradziły całkowity brak warsztatu wokalnego. Film kompletnie bez fabuły, chaotyczny i
niemożebnie nudny. Gdybym oglądała go w kinie, na pewno wyszłabym po śmierci Fantine, bo
tylko ona zasługiwała na uwagę.
Jesteś krytykiem muzycznym czy piosenkarka estradową? Na temat muzycznej strony się staram nie wypowiadać bo chyba za słabo się na tym znam. Albo mi się coś podoba albo nie. Ale fachowcy raczej są przychylni. Ja oglądałem w kinie i pewnie dlatego na końcu byłem niezwykle poruszony. Sądzę,że nie tylko Fantyna była warta uwagi. On My Own w wykonaniu Samanthy Barks jako Eponiny też było warte uwagi. Sądzę,że coś Ci umknęło. http://www.youtube.com/watch?v=X4gUFUpZI0E
Jestem wykształconym muzykiem i trochę się znam na śpiewaniu, mnie się nie podobało. Skoro Tobie tak, to fajnie. Dobrze, że chociaż ktoś czerpał przyjemność z oglądania tego filmu.
Chyba Ci się coś pomyliło. To jest portal, w którym wyraża się opinie o filmach. Jeśli Ci się jakiś film nie podobał, to świetnie, możesz go skrytykować. Jeśli Ci się podobał, to też rewelacja - podziel się tym z innymi. Ale prywatne wycieczki pod adresem kogoś, kogo nie znasz? Gratuluję. Bardzo się cieszę, że jesteś taki obyty w świecie, znasz wielu aktorów i muzyków, to wspaniale, naprawdę. Możesz leczyć swoje kompleksy znajomościami i obrażaniem innych, proszę bardzo. Dobrze, że są jeszcze na świecie tacy super znawcy, cechujący się wysoką kulturą osobistą, szacunkiem do innych i inteligencją. Naprawdę, to bardzo budujące.
Nie znam się na muzyce, śpiewie i historii bo nie podobał mi się film? Naprawdę? Tylko dlatego? WOW.
Mówisz do kobiety, moja droga i cię nie obrażam. Masz prawo skrytykować film. Ale jak powiedział ktoś wyżej (bardzo madrze zresztą) nie ocenia się czegoś o czym nie ma się pojęcia.