Ludzka stonoga

The Human Centipede (First Sequence)
2009
3,6 53 tys. ocen
3,6 10 1 52762
3,5 12 krytyków
Ludzka stonoga
powrót do forum filmu Ludzka stonoga

Nie nie dlatego, że film jest straszny. Dlatego, że takiej ilości idiotyzmów jeszcze nie widziałem. Studiuję biologię i przez to niestety nie wyrobiłem przy tych wszystkich bzdurach...

ocenił(a) film na 10
DarkHunter

Taa... jasne. Po prostu jesteś mięczakiem i tyle. Lepiej idź sobie do kościółka popłakać a prawdziwe filmy zostaw dla prawdziwych twardzieli.

ocenił(a) film na 3
PsychoGrzesiek

To film dla twardzieli?

PsychoGrzesiek

Jesli ten film jest dla "twardzieli" to ja bym nie chciala byc twoja dziewczyna.

ocenił(a) film na 1
PsychoGrzesiek

Polecam wizytę u psychiatry "twardzielu"

ocenił(a) film na 3
neomagnet

przecież ma nick "PSYCHOgrzesiek" a film jest trochę żałosny , czasem bardziej komedia niż horror

DarkHunter

Ten film przerasta głupotą każdy inny. 90% filmu jest nierealna - stonoga, trucizny. bohaterowie odznaczają się wyjątkowo rzadką durnotą absolutną. Film kieruje się tylko tym aby jak najbardziej obrzydzić widza, jakby to był jakiś chory fetysz. Ogólnie polecam tym co mają coś z banią.

ocenił(a) film na 5
wiczus

Oglądałeś "dwójkę"? :D

DarkHunter

ten film jest straszny ? haha.. xd moja 12-letnia siostra oglądała ten film ze mną i jakoś się nie przeraziłyśmy.
dobra komedia, a po kilku głębszych jeszcze lepsza ;p

ocenił(a) film na 1
Amelia_Margarett

ten film to jedno wielkie gówno ! nie ogarniam twórców takiego shitu !

Casiopea11

nikt nie zmusza, w końcu każdy ma inny gust.

ocenił(a) film na 1
Casiopea11

Tak zjeba**** filmu to jeszcze nie widziałem. Jadłem przy tym kolacje i naprawdę brało mnie na wymioty !
Dziwne jest to o tyle, że widziałem już jak tną ludzi, trupy, sekcje zwłok, operacje i nigdy nic mi nie było. Ale ten film to ... brak słów.
Co za idiota wpadł na pomysł w ogóle by nakręcić drugą część ???
Jest jeszcze bardziej obrzydliwa niż jedynka !

ocenił(a) film na 2