Nie nie dlatego, że film jest straszny. Dlatego, że takiej ilości idiotyzmów jeszcze nie widziałem. Studiuję biologię i przez to niestety nie wyrobiłem przy tych wszystkich bzdurach...
Taa... jasne. Po prostu jesteś mięczakiem i tyle. Lepiej idź sobie do kościółka popłakać a prawdziwe filmy zostaw dla prawdziwych twardzieli.
przecież ma nick "PSYCHOgrzesiek" a film jest trochę żałosny , czasem bardziej komedia niż horror
Ten film przerasta głupotą każdy inny. 90% filmu jest nierealna - stonoga, trucizny. bohaterowie odznaczają się wyjątkowo rzadką durnotą absolutną. Film kieruje się tylko tym aby jak najbardziej obrzydzić widza, jakby to był jakiś chory fetysz. Ogólnie polecam tym co mają coś z banią.
ten film jest straszny ? haha.. xd moja 12-letnia siostra oglądała ten film ze mną i jakoś się nie przeraziłyśmy.
dobra komedia, a po kilku głębszych jeszcze lepsza ;p
Tak zjeba**** filmu to jeszcze nie widziałem. Jadłem przy tym kolacje i naprawdę brało mnie na wymioty !
Dziwne jest to o tyle, że widziałem już jak tną ludzi, trupy, sekcje zwłok, operacje i nigdy nic mi nie było. Ale ten film to ... brak słów.
Co za idiota wpadł na pomysł w ogóle by nakręcić drugą część ???
Jest jeszcze bardziej obrzydliwa niż jedynka !
i chyba o to chodzi. Film zadziałał. W końcu horror ma coś wywołać tutaj reakcja jest natychmiastowa XD
filmy ? to jest określony gatunek. horror. Filmy z reguły nie mają na celu w taki sposób oddziaływać xd
Ok, gatunek.
Kiedyś horrory straszyły albo jak były kiepskie to przynajmniej śmieszyły.
Teraz obrzydzają, więc coś jest nie tak.
ludzie wyczerpali już temat to szukają nowych sposobów. Kiedyś na ludzi horrory działały tak jak stonoga, ale przynajmniej miały lepszą fabułę np: evil dead
Amelia_Margarett@
no gratuluję, jeżeli pozwoliłaś oglądać ten film 12-letniej siostrze, u mnie miałabyś darmową wejściówkę do komory gazowej, wymienną na kurację w piecu.