Ludzka stonoga

The Human Centipede (First Sequence)
2009
3,6 53 tys. ocen
3,6 10 1 52762
3,5 12 krytyków
Ludzka stonoga
powrót do forum filmu Ludzka stonoga

oglądałam film w oryginalnej wersji językowej i nie bardzo skumałam, co doktorek chciał zrobić z ich kolanami. tzn. po co je operował i co dzięki temu osiągnął? mógłby to ktoś wyjaśnić?

KateFox

Nie mogli wyprostować nóg ,bo im rzpkę usunął

Heroes222

dzięki. o czymś takim myślałam, ale nie byłam pewna, jak to wygląda od medycznej strony.

ocenił(a) film na 4
KateFox

Z kolega w pracy tak analizowaliśmy ten film... i lepiej byłoby amputować nogi w kolanach - wygoda w poruszaniu... sesese

ocenił(a) film na 10
Sookie_fw

To prawda - byłoby to znacznie bardziej praktyczne, żadnych zbędnych łydek i stóp, które już nie są potrzebne.
Myślę, że nie zrobił tego, bo rekonwalescencja trwałaby znacznie dłużej. Nie znam się na tym, ale po jakim czasie mogliby stawać na kikutach? Chyba minimum parę tygodni.

Sighma

Filmu nie oglądałem i nie mam zamiaru, ale pomysł jest taki absurdalny, że aż się zacząłem nad tym zastanawiać... Powiedzcie mi, czy w domyśle doktorka było, aby to "stworzenie" egzystowało jakiś dłuższy czas, dajmy na to kilka miesięcy?? Czy ludzie są wstanie wyżywić się samymi odchodami?? I w ogóle, to co ten "eksperyment" miał udowodnić??

ocenił(a) film na 10
Gelu_2

SPOILERY

Tak, w jego domyśle było to, by stonoga egzystowała długi czas. Gdy widział, że jakiś segment choruje, planował go wymienić (w filmie była to dziewczyna na końcu), a sam segment "miłosiernie" uśmiercić.
Człowiek nie jest w stanie przeżyć jedząc odchody. Ponoć byłoby to możliwe, gdyby dodatkowo był podłączony do kroplówki - wtedy mógłby żyć latami. W filmie jednak takich kroplówek nie było, generalnie był to minus filmu - wykształcony lekarz nie wiedziałby tak prostej rzeczy jak to, że człowiek jedzący wyłącznie odchody umrze, więc tym samym pomysł stworzenia stonogi jest skazany na porażkę?