Makowe wzgórze

Kokuriko-zaka Kara
2011
7,3 11 tys. ocen
7,3 10 1 10868
7,6 5 krytyków
Makowe wzgórze
powrót do forum filmu Makowe wzgórze

Może ktoś podać jeszcze jakieś tytuły filmów anime tego studia ?? Jestem zielony w tym temacie ;)
I bardzo dziękuję za odpowiedzi :)

ocenił(a) film na 10
Abel_89

Polecam "W krainie bogów". Film jeszcze lepszy od Makowego wzgórza

ocenił(a) film na 10
3ricardo

Dzięki wielkie :D chyba zakocham się w Anime ;)

ocenił(a) film na 5
Abel_89

jeśli faktycznie zaczynasz to dużo dobrego przed Tobą, także wszystkie tytuły tego pana http://www.filmweb.pl/person/Hayao.Miyazaki

ocenił(a) film na 8
Abel_89

W podobnym stylu są: Szept serca, O dziewczynie skaczącej przez czas, Powrót do marzeń, Szum morza, Grobowiec świetlików. Z naciskiem na Szept serca.

Abel_89

a ja polecam, co następuje:
Księżniczka Mononoke, Nausicaä z Doliny Wiatru, Ruchomy zamek Hauru, Mój sąsiad Totoro, Spirited Away: W krainie Bogów i inne :)

Abel_89

Ja bym dodałabym do tej listy "Tajemniczy świat Arrietty".
No i oczywiście podpisuję się pod tym, żeby zobaczyć wszystkie filmy mistrza Miyazaki :D Mi osobiście najbardziej podobał się "Ruchomy zamek Hauru". Kocham ten film! Ale wszystkich jeszcze nie obejrzałam :)

ocenił(a) film na 5
Abel_89

Ja polecam Ci się zabrać animki Makoto Shinkai'a, gdyż według mnie są najlepsze, najbardziej emocjonalne (ze studia Ghibli najl.to chyba Spirited Away i Grobowiec Świetlików przede wszystkim).

Obejrzyj "5cm na sekundę"!

pzdr

użytkownik usunięty
Abel_89

moze też inne? Hotarubi no Mori'e z 2011, Tokyo Godfathers z 2003 i Paprika z 2006

Abel_89

zakochalem sie w tytule "Ksiezniczka Mononoke" ; ]

Abel_89

A nikt nie wspomniał o Szkarłatnym pilocie, Totoro, Lapucie ani Kiki? Skandal, te same oklepane farmazony, znacie kilka najnowszych tytułów a nie znacie klasyki :P Jedna osoba wspomniała aby wejsc na stronę Miyazakiego, ja również polecam :D
http://www.filmweb.pl/person/Hayao.Miyazaki

ocenił(a) film na 8
Abel_89