Proszę o pomoc. Bardzo lubię takie filmy i zależy mi na oglądnięciu jeszcze kilku podobnych, w tym klimacie. Oglądałam "List w butelce" i strasznie płakałam.
Z mojej strony dodam "Wichry Namiętności" z Bradem Pittem i Julią Ormond.
Najlepszym wyciskaczem łez jest "TITANIC" ale nie każdy gustuję w tego typu filmach:D
Joe Black
Wichrowe Wzgórza
Wichry namiętności
Wiek Namiętności
Malowany Welon
a jeśli lubisz miusicale to jeszcze Moulin Rouge.
A w sumie to był juz taki temat pod innym filmem to wklejam Ci linka :)
http://www.filmweb.pl/film/Joe+Black-1998-74/discussion/Wyciskacze+łez,626477
Oglądałam, ale zawsze w momencie kiedy on widział swoją żonę w tym białym domu, zasypiałam xd.
P. S. Kocham Cię - to troche inna kategoria filmu, ale płakałam na nim jak głupia...
Ja na P.S. kocham cię, to na przeniam zaśmiewam sie do łez i ryczę jak bóbr. Świetny film. Miedzy neibem i pieklem też znam od dawna :(
Zgadzam się, było kilka takich scen, które wywoływały uśmiech :) chociaż przeważał płacz :P
Przeczytajcie sobie książkę ! tam się ryczy no i są wszystkie listy - cale 12. Ja najpierw czytała a potem ogladałam i - BEZ POROWNANIA - choć film jest ok i podoba mi się że jest trochę inny niż książka ( wątek którego w książce nie ma:) )
Dom nad jeziorem
Angielski pacjent -nie oglądałam, ale słyszałam same pozytywne opinie
Miasto aniołów
Spacer w chmurach
Ostatni Mohikanin
Wielkie nadzieje
Za wcześnie umierać
Pamiętnik!!!
Uwierz w ducha
Upiór w operze
Grzeszna miłość:P
"Truly, madly deeply" => "Głęboko, prawdziwie, do szaleństwa". Brytyjska wersja "Uwierz w ducha". Tylko, że lepsza. Przepiękny film;]
W moim przypadku ten film dalej mi łzy wyciska, że mi dwie godziny życia zabrał.
Polecam króla lwa:)
Obejrzyj oryginał na którym ten pozbawiony duszy, sentymentalny hollywoodzki gniot jest bazowany. Nazywa się "Niebo nad Berlinem".
"Moj przyjaciel Hachiko" fakt faktem wzrusza lecz polecam film ktory wlasnie dzisiaj mialem okazje zobaczyc na Zalukaj: "Bella" (ksiazke rowniez)
http://www.filmweb.pl/film/Bella-2006-294905
oraz najbardziej wzruszajacy film przy ktorym choc jestem facetem beczalem jak dziecko i nie wstydze sie tego:P "Bo jak mezczyzna placze to musi byc swieto":) a tym filmem jest:
http://www.filmweb.pl/film/Hellowoo+Goseuteu-2010-577450 Film z dość ciekawą fabułą choc czasami byly momenty ze nie wiedzialem o co biega i co gdzie jak i po co? lecz koncowka filmu rozwala system;) i jesli masz suche oczy droga kolezanko to gwarantuje ci ze koncowka filmu bardzo ci je nawilzy:)
tutaj masz linki o podobnej tematyce;)
http://www.filmweb.pl/film/Dom+nad+jeziorem-2006-192133/discussion/Podobne+filmy ...,2113139
http://www.filmweb.pl/film/Dom+nad+jeziorem-2006-192133/discussion/Podobne+filmy .,1217138
http://www.filmweb.pl/film/I+%C5%BCe+ci%C4%99+nie+opuszcz%C4%99-2012-563139/disc ussion/Podobny+film,2424520
http://www.filmweb.pl/film/I+%C5%BCe+ci%C4%99+nie+opuszcz%C4%99-2012-563139/disc ussion/Filmy+o+podobnej+tematyce,1850340
http://www.filmweb.pl/film/P.S.+Kocham+ci%C4%99-2007-192901/discussion/Znacie+po dobne+filmy+w+tym+klimacie,1380172
http://www.filmweb.pl/film/Tw%C3%B3j+na+zawsze-2010-520790/discussion/filmy+o+po dobnym+klimacie.,1775281
http://www.filmweb.pl/film/Tw%C3%B3j+na+zawsze-2010-520790/discussion/podobne,16 38011
Mam nadzieję że pomogłem:)
To ja jeszcze dodam
Anna Karenina
Les Miserables musical ,nie każdy lubi...ja jestem zachwycona
Tajemnica Brokeback Mountain
A I Sztuczna inteligencja
Pearl Harbour
No nie, nie do wiary, że ktoś nie wymienił tego dzieła:
http://www.filmweb.pl/film/Ciekawy+przypadek+Benjamina+Buttona-2008-123383
polecam, jest to film tak piękny i smutny, że słowa tego nie wyrażą. Na dokładkę może być jeszcze Mr. Nobody
z najnowszych polecam "gwiazd naszych wina", "zostań, jeśli kochasz" i "dla ciebie wszystko" całe kino płakało... a poza tym "pearl harbor", "jeden dzień", "pamiętnik", "zaklęci w czasie" to tak w skrócie :)