7,3 95 tys. ocen
7,3 10 1 94623
7,3 49 krytyków
Moneyball
powrót do forum filmu Moneyball

Czy tylko mnie denerwuje w tym filmie fakt iż główny bohater tak przejmuje się, codziennie myśli o
tym że nie poszedł na studia? Przecież to sensu nie ma. Ma świetną pracę, zarobki jak z
kosmosu bo wszyscy wiedzą przecież jakie pieniądze obracają się w sporcie i co jeszcze mu źle?
Po cholere by mu było wyższe wykształcenie żeby robić jakieś korporacji ?! Zresztą skoro jak tak
żałuje tej decyzji i tak o tym rozmyśla to mógł rzucić robotę menedżera i pójść na te studia jak to
mu do czegoś w życiu potrzeba.

2 rzecz to iż pobił rekord ligi amerykańskiej, zakwalifikował się tam gdzieś (nie znam się na
bejsbolu ale zapewne to takie coś jak liga mistrzów dla nas) tam przegrał, ale to nie jest powód
aby się cieszyć? Co on chciał wypróbować metodę, pierwszego roku od razu pobić wszytskie
rekordy wygrać mistrzostwo i może jeszcze żeby mu pomnik wybudowali. Każdy wie jaki jest sport
i jakie nieprawdopodobne rzeczy się dzieją na boisku i jak wielką rolę odgrywa szczęście, więc
czemu liczył od razu pójdzie po jego myśli.

ocenił(a) film na 8
Siano7

Czy to jest denerwujące? W końcu o tym był ten film - o złych decyzjach. Wydaje mi się, że tu nie chodzi że on żałuje tego, że nie poszedł na studia, tylko raczej tego że dał sobie wmówić, że ma wielki talent i przez to podejmował niewłaściwe decyzje. To zbudowało jego pewność siebie, ale tak jak to stwierdzili w filmie, ostatecznie to wygrane decydują o pewności siebie sportowca, dzięki temu ma wolę walki, jest zdeterminowany i spełniony. On już w trakcie swojej kariery widział, że chyba lepiej byłoby gdyby poszedł na te studia.