Mroczny Rycerz

The Dark Knight
2008
8,0 552 tys. ocen
8,0 10 1 551737
8,0 73 krytyków
Mroczny Rycerz
powrót do forum filmu Mroczny Rycerz

Licencjat

ocenił(a) film na 10

Chciałabym napisać pracę licencjacką o Batmanie (studiuję organizację produkcji filmowej). Macie jakieś pomysły co do tematu?

ocenił(a) film na 2
donis

Jak wyskoczysz z tym batmanem to komisja uzna że jesteś nie poważny, tylko ostrzegam. Jakbyś chciał napisać o filmie "Przełamując fale" - to byłoby dobre, z resztą świetne studium psychologiczne. To znaczy zrobisz jak będziesz uważał, tylko poddaję ci pomysły.

donis

Może coś takiego: "Batman - ekscentryczny marzyciel,postać tragiczna,czy może prawdziwy bohater z zasadami?" :)

ocenił(a) film na 8
Skaffim

Sorry - to ma być licencjat z "Organizacji produkcji filmowej" czy gimbazjalna rozprawka na j. polski?

dawid911

Może ktoś inny zaproponuje jakiś temat w takim razie? Czy to ma być o samym Batmanie czy bardziej o technicznych aspektach w filmach z nim?

użytkownik usunięty
Skaffim

Zaraz nam wyskoczysz z porównaniem Batmana do bohaterów romantyzmu niemieckiego?

Zaproponuj Ty jakiś temat koleżance,proszę bardzo,czekamy. :)

ocenił(a) film na 8
donis

Jeżeli chodzi o organizacje produkcji filmowej, to myślę, że w pracy tej warto było by zwrócić uwagę na efekty specjalne w tym filmie i sposób w jaki je wykonano. Chodzi o znikomą ilość efektów komputerowych na rzecz tych praktycznych. Dla mnie wisienką na torcie w tej dziedzinie jeśli chodzi o Mrocznego Rycerz jest scena, w której Joker wysadza szpital. Twórcy przerobili budynek starej fabryki na szpital i "puścili go z dymem". Efekt jest piorunujący widać to dobrze szczególnie dzięki zdjęciom Wallego Pfistera, który dla mnie jest mistrzem w pokazywaniu szerokich planów.

Maciek60

serio? mistrzem? Jego styl jest powszechnie rozpoznawany jako "typowy nolanizm" zero polotu trochę jak ujęcie od dołu u bay'a.

ocenił(a) film na 9
donis

Napisz o Thorze albo Hulku.

donis