ladyblue_fw o to chodzi, ze uwielbiam filmy w klimacie końca lat 80, m.in.: 'spełnione marzenia. 'dirty dancing. 'stand by me. no i serial 'cudowne lata. i wiele innych. ten akurat nie spełnił moich oczekiwań, ale nie watpie w to że innym może się podobac.