PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=35019}

Nieznośna lekkość bytu

The Unbearable Lightness of Being
1988
7,2 14 tys. ocen
7,2 10 1 13688
6,6 10 krytyków
Nieznośna lekkość bytu
powrót do forum filmu Nieznośna lekkość bytu

Witam!
Mam do napisania pracę porównującą książkę i film. Czy ktoś umiałby podsunąć mi jakąś bibliografię? Trudno dotrzeć do czegokolwiek...
Z góry dziękuję.

ocenił(a) film na 7
Judy

Chyba najlepiej by było, gdybyś przeczytał książkę i obejrzał film.

Pancefaust

Tak, to faktycznie pomoże w znalezieniu bibliografii.

użytkownik usunięty
Judy

Lepiej naucz się sama porównywać, wyciągać wnioski i ubierać to w słowa. No chyba, że masz zamiar zawsze polegać na zdaniu innych osób (co jest - delikatnie mówiąc - wstrętne).

A studiowałeś/studiowałaś (bo nie wiem do kogo się zwracam) kiedyś? Pisałeś pracę zaliczeniową? Raczej nie, bo nie wiesz na czym to polega.

użytkownik usunięty
Judy

Studiuję i dobrze wiem jak wygląda poszukiwanie książek do pracy zaliczeniowej. Podejrzewam, że chodzi Ci nie o samo zaznajomienie się z jakąś książką, a o wpisanie do bibliografii. Ale zastanów się: czy potrzebna jest bibliografia dla takiego tematu? Jeśli tak, to czemu niby miałaby służyć?

A na jakiej podstawie wysnuwasz wniosek, że chcę książkę tylko wpisać do bibliografii? Najpierw piszesz, że chcę tylko przepisać czyjeś zdanie... potem piszesz, że chcę tylko wpisać sobie książkę do bibliografii bez jej czytania- jedno przeczy drugiemu.
Każda praca na moich studiach musi zawierać przypisy. Trudno zrobić przypis, jeśli się z niczego nie korzysta, nie sądzisz? Należy powoływać się na sądy innych, polemizować z nimi, itp. Jeżeli piszę pracę to nie ograniczam się do suchych porównań, ale staram się zawsze sięgać głębiej.

użytkownik usunięty
Judy

Tak więc po co Ci bibliografia do tego tematu? Nadal nie rozumiesz?

użytkownik usunięty