To już nie tak wyrafinowane, mroczne, proste ale jakże wciągające historie jak z Opowieści z Krypty. Poprzednia część bije "... zza grobów" pod wieloma względami. Po pierwsze, zdecydowanie nie czuć już takiego klimatu jaki był obecny w filmie Francisa oraz świetnego podsycania atmosfery grozy. Napięcia, jak się pojawia, tak szybko znika. Na pewno temu filmowi brakuje solidności, bo jest bardzo nierówny - ciekawe wątki przeplatane są "niewypałami", a ostatnia opowieść, całkiem rozładowująca napięcie, to zdecydowanie najsłabszy element tego filmu. Zresztą faktem jest, że nie ma w nim już tyle horroru, co w poprzedniku. Poza pierwszą historią, chyba najlepszą, która niewątpliwie jest bardzo mroczna, resztę można by obejrzeć przy obiedzie. I tak jak w "... z Krypty" opowieści miały proste pomysły i świetną realizację, tak tutaj również mamy proste pomysły, lecz realizacja nie stoi już na tak dobrym poziomie. Historia z drzwiami jest bardzo tajemnicza, ale zakończenie jest jednak nieco rozczarowujące i podobnie jest z innymi - a w poprzedniku zakończenie dobijało widza jak gwóźdź, zaskakiwało i przerażało. Na szczęście film ponownie jest spójny i wszystkie historie łączy jeden element, a aktorstwo jest porządne. Moja ocena: 6/10.
Znasz jakieś nowele grozy godne obejrzenia prócz niżej wymienionych ?
Opowieści niesamowite 1962
Black Sabbath 1963
Gabinet Grozy doktora Zgrozy 1965
Dom wampirów 1971
Tales from the Crypt 1972
The Vault of Horror 1973
Opowieści zza grobów 1973
Trilogy of Terror 1975
Creepshow 1982
Cat's Eye 1985
Creepshow 2 1987
Tales from the Darkside: The Movie 1990
Oczy Szatana 1990
Tales from the Crypt 1989-1996 (93 odc)
Tales from the Crypt: Demon Knight 1995
Tales from the Crypt: Bordello of Blood 1996
Trilogy of Terror 2 1996
The Twilight Zone 1959-1964 (156odc)
The Twilight Zone 1983
The Twilight Zone 1985-1989 (65odc)
The Twilight Zone 2002-2003 (44 odc)
http://www.filmweb.pl/film/Worek+na+zw%C5%82oki-1993-4281
http://www.filmweb.pl/film/Od+szeptu+w+krzyk-1987-38336
http://www.filmweb.pl/Necronomicon
http://www.filmweb.pl/film/Klub+potwor%C3%B3w-1981-106679
Szczególnie ta ostatnia pozycja bardzo mi się podobała - bardzo klasyczne historie, ale ja takie najbardziej lubię :)
Worek na zwłoki 1993 oraz Necronomicon 1993 widziało się :)
Ale te dwa pozostałe nie widziałem.
To miłego seansu życzę, powinny Ci się spodobać. A przynajmniej niektóre historie :)