Nie mam doświadczenia w horrorach, to był mój jeden z pierwszych. I choć nie widziałam zbyt wiele z tego gatunku, to oczekiwałam, że mnie choć trochę przestraszy. Jednak częściej się tu śmiałam, np. przy scenie śmierci nauczycielki, niż się bałam. Aż momentami zastanawiałam się, czy to aby na pewno horror oglądam. Sam film nie jest zły, oceniam go 5/10, jest w niektórych momentach naciągany, aż za bardzo. Plusem jest zakończenie, spodziewałam się raczej, że udało im się oszukać przeznaczenie i te typowe "i żyli długo i szczęśliwie", a tu proszę, taka niespodzianka, że jednak nie.
Hehe cała seria FD to podobno gatunek horroru. Mnie jakos nie przestraszył, tak samo jak ciebie, czesciej był zabawny, czasami mnie obrzydzał bo nie przepadam za takim kinem. Jedyny element horroru to chyba wymyślne metody śmierci (i tak przez wszystkie 5 częsci). Jak chcesz się bać (zależy tez czego się boisz) to polecam np. Shutter (tajlandzki bodajze) albo Krąg czy Wzgórza mają oczy (tego ostatniego nie oglądałem ale słyszalem ze tragedii nie ma).
Filmów pokroju serii FD w żadnym wypadku jak horroru traktować nie należy. To zaledwie zwykłe proste młodzieżowe kino rozrywkowe.
Dla mnei to też był pierwszy horror, nie licząc Omena ktorego tak dawno ogladalam ze nie pamietam. W kazdym razie to nie był horror taki straszno-smieszny i przygodowy :D
Wg mnie to nie był straszny film, bardziej thiller, gdyż mnie np. trzymał w napięciu ;) Horrory to mi się kojarzą z durnym zabijaniem na prawo i lewo. Tu jednak był ciekawa, mimo, że dość nieprawdopodobna historia... Ogólnie nie umiem krytykować filmów, mi się prawie wszystko podoba :) A ten film zrobił na mnie wrażenie. Aż mi się przypomniało anime, które niedawno obejrzałam, czyli Another :D Jestem ciekawa kolejnych części "Oszukać przeznaczenie" by dowiedzieć się jakie formy śmierci wymyślą. Podobają mi się oryginalne sposoby śmierci, tak więc i ten film nawet mi się podobał, stąd ocena 8/10 :)