PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=37309}

Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
2003
7,7 741 tys. ocen
7,7 10 1 740659
7,3 78 krytyków
Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły
powrót do forum filmu Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły

Oglądałm ten film z 10 razy i zdazyłam zauważyć kilka pomyłek , oto jedna z nich : Jack Sparrow mniał pistolet z TYLKO jedną kulą zanim go użył , w róznych momnetach filmu go ładował , ale przecież pistolet , który ma tylko jedna kulę można tylko raz naładować , dlaczego w takim razie on tę czynność powtórzył , aż 3 razy ?

madin11

zdaje mi się że odblokowanie to nie to samo co naładowanie. a kulę można blokować i odblokować w każdym momencie. Ja nie znam się na tych starych pistolsach. ale myśle że tak jest.

ocenił(a) film na 10
madin11

Jack ani razu podczas filmu nie ładował broni

ocenił(a) film na 10
koniak

NIe?? Pierwszy raz jak wałczył z willem! Drugi jak z willem weszli na śmiałka, a trzeci to nie pamiętam ale chyba jak strzelał do barbosy.

ocenił(a) film na 9
Dawid_KARMEL

Moi Drodzy, aby nabić pistolet skałkowy należy:
1. nasypać prochu.
2. przybić go.
3. wrzucić kulę.
4. nasypać prochu.
5. przybić całość.
Więc Jack ani razu nie ładuje broni. On tylko odciąga kurek, czyli dźwignię, na której końcy znajduje się kamyk. Gdyby po tym nacisnął spust, kurek wróciłby na swoje miejsce, kamyk uderzyłby w drugi, powstałaby iskra, proch zapaliłby się, a kula opuściłaby lufę. Tyle w kwesti wyjaśnienia mechanizmu pistoletów skałkowycz. Więc jak widzicie nie jest to żaden błąd.

ocenił(a) film na 8
Marat_Sade

Ale to tylko film! To nie real :) Tam jest to specjalnie zrobione :) A 3 raz naładował na wyspie kiedy chciał strzelic do Elizabeth po tym jak spaliła u rum :)

ocenił(a) film na 10
Mary_Jules