Bo ta pierwsza jak najbardziej jest super i trochę też tak jest często przy takich "sagach". Jednakże najbardziej podobał mi się klimat "trójki" taki trochę mad maxowy :) mimo że tak samo wysoko oceniłem "jedynkę", "dwójkę" i "szóstkę". "Czwórka" i "piątka" nieco tylko słabsze, ale tak czy inaczej cała seria naprawdę świetna! :)