Pierwsza nowela "Sightseeing", wyreżyserowana przez jednego z czołowych przedstawicieli tajlandzkiej nowej fali Wisita Sasanatienga, to opowieść w stylu realizmu magicznego. Jej bohaterka, niewidoma dziewczyna, sprzedająca losy na loterię, bezdomna, marzy o zobaczeniu miasta, które skazuje ją na biedę i liczne niebezpieczeństwa. Na wymarzoną wycieczkę zabiera ją anioł.
"Bangkok Blues" w reżyserii Adityi Assarata jest z kolei pełnym humoru spojrzeniem podwójnym. Dwóch kumpli, w tych rolach grający samych siebie: wielka gwiazda kina w Tajlandii Ananda Everingham i Louis Scott, snują refleksje na temat tajskich kobiet i życia w Bangkoku i Nowym Jorku.
Bohaterkami trzeciej noweli - "Pi Makham", najbardziej ze wszystkich melancholijnej, Kongdej Jaturanrasamee czyni "tamaryszkowe duchy", prostytutki z niesławnej okolicy Sanam Luang Park.
I wreszcie ostatnia - "Silence" Pen-eka Ratanaruanga, to historia spotkania imprezowiczki w popsutym samochodzie i bezdomnego, dziwnego mężczyzny w samym środku nocy.