PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=436696}

Step Up 2

Step Up 2: The Streets
2008
6,8 125 tys. ocen
6,8 10 1 124575
4,5 13 krytyków
Step Up 2
powrót do forum filmu Step Up 2

Jestem inżynierem. Film dla nastolatkow (gimnazjum). Osobom dorosłym nie polecam. Naprawde banalny!

ocenił(a) film na 8
Alpinn

I co z tego,ze jesteś Inżynierem??Co ma piernik do wiatraka??Ja też jestem.Nie wydaje mi się żeby był dla nastolatków tylko,fakt ze fabuła nie powala,ale jest przyjemny w odbiorze.

ocenił(a) film na 1
Alpinn

To prawda, film banalny. Mnie osobiście film nudził, przysypiałem na nim. Był monotonny. Film chyba dla płci żeńskiej fanatycznie zakochanej w tańcu.

użytkownik usunięty
Alpinn

nie film dla tych którzy nie znają się na dobrych filmach i lubią oglądać takie badziewnia, nie trzeba tutaj obrażać nastolatków bo nie każdy jest taki za jakich uważasz nastolatków Panie inżynierze, nie lepiej napisać prosto tak jak ja 1/10 badziewie i już, a nie obrażać innych?

Mazar, zgadzam się w całej rozciąglości. Skro był to film dla nastolatków, bo w sumie taki on jest, to dlaczego pan inżycnier poszedł na niego ?

ocenił(a) film na 10
Alpinn

Gratuluje oceny panie inżynierze. Jak można iść na film taneczny w którym najważniejsza jest muzyka i taniec i oczekiwać powalającej fabuły. Fabuła w przypadku takich filmów jest dodatkiem.

ocenił(a) film na 10
Alpinn

Te inżynierek idź se coś tam projektuj a nie gadasz bzdury. Fabuła jest w tym filmie nieważna ważny jest taniec i muzyka...

Oleńka;))
CurseBlackPearl

ocenił(a) film na 10
LeN_kA