j/w . kciuk do góry kto się ze mną zgadza
W sumie to nie wiem jak z serialami, bo za bardzo nie oglądałam, ale teraz mam ten bezpłatny miesiąc próbny z Netflix i filmy zdecydowanie do dupy. Chyba zrezygnuję, bo nic tam dla siebie nie znalazłam :(
film jest bardzo fajny polecam , tylko osoba co krytykuję ten film to jakieś dziecko, albo ma rozum dziecka ,
Przecież go widziałam. Gdybym nie oglądała, to po co miałabym pisać na tym forum. Mi się w ogóle nie podobał, żałuję straconego czasu
czyli lubisz komedie romantyczne ? osoby co lubią takie filmy jak Marsjanin http://www.filmweb.pl/film/Marsjanin-2015-715533 to raczej nie będą krytykować
Marsjanina nie oglądałam i akurat komedii romantycznych nie znoszę, więc się mocno pomyliłeś. Z gatunku s-f lubię takie filmy jak Matrix (tylko jedynka), Pitch Black, Johnny Mnemonic, Gattaca. Nie każdemu musi się podobać dokładnie to samo co Tobie. Dla mnie The Titan był nudny jak flaki z olejem, z mnóstwem zbędnych dłużyzn i pseudofilozoficznym bełkotem.
Spectral nie oglądałem ale "wg.mnie" Kill Command było tak samo do dupy jak chociażby w/w Titan.
Netflix ma również bdb filmy! :) Tallulah, Opiekun, Aż do kości, Casting na JonBenét (dokument) a nawet bright - były moim zdaniem albo dobre albo bardzo dobre :)
Bright bardzo dobre? Nie wiem z której strony... Może nieco lepsze od The Titan ale do bdb mu daleko.
To mało widziałeś. Są gnioty i są dobre filmy. Tylko trzeba poszperać a nie zniechęcać się od razu. To chyba normalne że wśród 2000 filmów nie wszystko ci się spodoba.
Da się znaleźć niezłe filmy, ale rzeczywiście nie jest łatwo. Polecam kanał Looper, tam czasem można wybrać te lepsze.
Ta świetne seriale może nie które bo połowa jest napchana poprawnością polityczna i marksizmem kulturowym do kwadratu.