PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=723675}
6,3 42 320
ocen
6,3 10 1 42320
5,3 7
ocen krytyków
We Are Your Friends
powrót do forum filmu We Are Your Friends

Krytyka tylko po co?

ocenił(a) film na 8

Byłem dziś na przedpremierowym pokazie i jestem zadowolony.
Jestem fanem muzyki elektronicznej i myślę, że ten film jest właśnie kierowany dla ludzi takich jak ja. Pokazuje jak wygląda początek kariery, problemy z narkotykami, i to, że liczy się talent a nie klikanie kolejnych sampli na laptopie.
Trailery trochę zrobiły krzywdę temu filmowi, ponieważ każdy idzie na niego myśląc, że to kolejny głupi film a jednak w nim nie wszystko jest kolorowe, a bohater nie zostaje gwiazdą w 10 minut filmu.

ocenił(a) film na 7
Oskins

Czyli ide jutro na Premiere :D bo także lubie muzyke elektroniczną :)

Oskins

Same here <3

ocenił(a) film na 4
Oskins

Ja poszedłem ze względu na muzykę i tylko muzyka jakoś ratuje ten film, sama historia, bezsensowne sceny to po prostu klapa

Oskins

obejrzyj ten film na trzeźwo a nie pod wpływem dopalaczy to inaczej będziesz myślał.

no i dresik wypierz

ocenił(a) film na 8
Browitt

Oh pewnie pan zapomniał już co to młodość, zostaje tylko krytykować filmy.
Poza tym dresik do tego środowiska nie pasuje nie popisał się pan :)

ocenił(a) film na 8
Oskins

dokładnie :)

Browitt

Browitt ty kretynie. Widać, że wiesz tyle o elektronice co moja babcia o mercedesach. Czyli nic.

Oskins

Podpisuję się, świetny film. :)

ocenił(a) film na 7
Muunch

film fajny ale nie na 10/10 ...

ocenił(a) film na 7
Faster1611

Lepiej nie patrz na pozostałe oceny, bo można się przerazić :D

Oskins