Wilkołak

The Wolfman
2010
6,0 55 tys. ocen
6,0 10 1 55199
4,8 18 krytyków
Wilkołak
powrót do forum filmu Wilkołak

Z jednej strony fajny kiczowaty klimat, z drugiej jednak zbyt hollywoodzki. Jedna ze słabszych ról Hopkinsa.

Klasyką to ten film nie będzie.

CupOfCoffee

i o to kolejny geniusz, a może jasnowidz... mniejsza o to... który ocenia film którego jeszcze nie widział.... bo skoro premiera światowa jest dopiero 12.02.2010, a teoja opinia jest z 11.02.....

pawian65

Twój nick jest adekwatny.

Słyszałeś o czymś takim jak pokaz "przedpremierowy" lub nie szukając daleko "dla dziennikarzy"?

Ludzie, ludzie...

ocenił(a) film na 6
Tom_Cat

nieprzesadzajmy. pozwolilem sobie zajrzec w ulubione filmy autora tematu i jest kiepsko. nie ma ani jednego filmu z mrocznym ciemnym klimatem.

ocenił(a) film na 6
Ibrah

Tak się składa, że studiuję w Anglii i wybrałem się na pokaz przedpremierowy do kina sieci Cineworld.

P.S.
Studiuję aktorstwo i dla mnie nie ma znaczenia z jakim są klimatem. Lubię dobre filmy. Natomiast naprawdę oczekiwałem ciężkiej, ciemiężnej wręcz atmosfery. Jednak tego nie znalazłem. Niestety, jak dla mnie to zwykła papka (chociaż kocham kino amerykańskie i hollywood) to nie odnalazłem tutaj tej mrocznej głębi. P.S. Tutaj w Anglii film jest od 15 roku życia.

ocenił(a) film na 6
CupOfCoffee

kurczę,no i zaczynam się trochę denerwować...
jedna czy dwie złe opinie to by mnie jeszcze nie przejęły,ale jest ich już sporo,a dobrej żadnej,więc chyba coś musi być na rzeczy.
a jak z taką niecierpliwością i niesłabnącym zapałem czekałam na ten film;/

ocenił(a) film na 1
GrLouie_

Ja bym się na twoim miejscu nie przejmował opiniami internautów - to jest najmniej obiektywna dzicz tego show, zwłaszcza jak ktoś zaczyna swój post 6/10 czy cokolwiek...

ocenił(a) film na 6
NinaKulagina

Hej ej ej, po pierwsze moja droga, nigdzie nie napisałem że jest to obiektywna opinia - takich nie ma i nigdy nie będzie.