To taka ostateczność :) najgorsze z najgorszych. Trzeba naprawdę przygotować się na to. Ale mimo wszystko polecam :)
Plebania, Dlaczego Ja, Kuchenne Rewolucje, Śpiewające fortepiany, Teletubisie, Krowa i kurczak, ....
No nie, Krowa i Kurczak, może jeszcze Labolatorium Dextera i Dwa głupie Psy...
Ja pozwolę sobie, nie zgodzić się z szanownym Panem, moim skromnym zdaniem to nie ta liga.
i jeszcze to http://www.filmweb.pl/film/Zab%C3%B3jcze+ryj%C3%B3wki-1959-206344 :)
A co powiecie na to http://www.filmweb.pl/film/New+Kids+Turbo-2010-584357
Co prawda bobrów nie ma ale..
Władca komarów http://www.filmweb.pl/film/W%C5%82adca+komar%C3%B3w-2005-186893
First period - to komedia a nie horror, ale stopień odmóżdżania podobny :)
Dla miłośników gatunku:
Zonbi asu (2011) - Zombie Ass Toilet of the Dead
http://www.filmweb.pl/film/Zonbi+asu-2011-642460
Lawantulla, atomowy rekin, dwugłowy rekin atakuje, pięciogłowy rekin atakuje, megamacki vs megaszczęki, bazyliszek
Polecam Pirania 3DD Choć żeby w pełni docenić niektóre gagi trzeba obejrzeć słabszą wg. mnie piranię 3D
https://www.filmweb.pl/film/Pirania+3DD-2012-597319