Witam :) od dosyć długiego czasu mam problem z wyświetlaniem zdjęć w filmach. Moja znajoma ma tu konto i nie ma z tym problemu, u niej gdy kliknę
na jakieś zdjęcie w filmie włącza się przeglądarka zdjęć i mam na dole podgląd wszystkich w rzędzie i mogę przesuwać zdjęcia i na strzałkach na
klawiaturze i myszką na strzałkach w podglądzie. u mnie gdy kliknę na zdjęcie przełącza mi tylko jedno zdjęcie i ładuje na nowo stronę tylko z tym jednym
zdjęciem. i choć pod którymś filmem jest zdjęć 80 czy 100 to mi wyświetla tylko te 5 czy 6 które widać pod filmem. Próbowałam nawet dawać wszystkie
zdjęcia i pokaz zdjęć, ale też nie działa. Czy da się coś z tym zrobić??

marta0702

Przyczyną problemu mogą być wtyczki zainstalowane w przeglądarce. Prawdopodobnie AdBlock lub Avast Online Security. Wyłączenie której z nich powinno pomóc.

Wizarrd

a gdzie mogę wyłączyć te wtyczki? czy coś się stanie gdy je wyłączę? bo nie znam się na tym ;)

marta0702

nic się nie stanie, szukaj dodatki
nie wiem gdzie to będziesz mieć, bo nie wiem jakiej przeglądarki i jej wersji używasz, ale dodatków musisz szukać tam masz wszystko

pawel059

Witam, mam podobny problem, a mianowicie również nie mogę uruchomić pokazu slajdów w starym stylu (jedno duże, pod spodem pasek z miniaturkami, można przewijać strzałkami, wszystko na przyciemnionej stronie). Gdy klikam na zdjęcie na stronie głównej filmu przenosi mnie do galerii, gdzie mogę co najwyżej oglądać:
- wszystkie miniaturki, albo
- jedno zdjęcie na jednej stronie z opcją pokazu slajdów polegającą na przeładowaniu strony i zastąpieniu starego zdjęcia. Zdjęcie jest średniej wielkości, opcja pseudo-fullscreen wyłącza pokaz slajdów.
Sytuacja wygląda tak samo na Chromie i Firefoksie, niezależnie czy jestem zalogowany czy nie. Nie mam żadnego antywirusa (komputer jest czysty), AdBlock jest wyłączony.

notmebug

To włącz AdBlocka, bo fw na pewno takim traktowaniem użytkowników na wpływy z reklam nie zasługuje. I nie, poprzednia galeria nie powróci.