Reklama "Bambi 2" na kurzych jajkach

Gazeta Wyborcza /
https://www.filmweb.pl/news/Reklama+%22Bambi+2%22+na+kurzych+jajkach-26742
Reklama filmu "Bambi 2" na kurzych jajkach? To możliwe - amerykańska firma EggFusion oferuje reklamodawcom nowe medium - laserowe nadruki na skorupkach od jajek

EggFusion zachęca do nowej reklamy, powołując się na badania: aż 91 proc. Amerykanów dokładnie ogląda jajka przed zakupem. Nowy przekaźnik reklamowy trafia przy tym do gigantycznej grupy osób. W USA zjada się co roku ponad 50 mld kurzych jaj. Kupują je najczęściej nieźle sytuowane panie domu w wieku od 22 do 54 lat - grupa bardzo ceniona przez reklamodawców.

Na skorupkach można umieścić wszystko: hasło reklamowe, firmowe logo bądź adres strony internetowej. Pojawiły się już na nich reklamy filmu "Bambi 2" oraz data otwarcia nowego sklepu sieci Kohl's.

Zdaniem EggFusion napisy są całkowicie bezpieczne i nie powodują uszkodzenia zawartości jajka. Cała operacja laserowego nadruku odbywa się błyskawicznie - tuzin jaj w dwie sekundy. Napis jest wypalany tylko w dwóch kolorach: białym na brązowych skorupkach i brązowym na białych.

Założycielem EggFusion jest mieszkaniec Colorado Brad Parker. Na niekonwencjonalny pomysł znaczenia skorupek wpadł w 1998, oglądając w telewizji film o ofiarach zatrucia salmonellą po zjedzeniu nieświeżych jaj. Przez kilka lat pracował nad systemem, który umożliwi naniesienie na skorupkę daty przydatności do spożycia tak, aby napisu nie dało się usunąć. Oprócz daty i ewentualnej reklamy każde jajko znaczone przez firmę ma również swój indywidualny numer. Wpisując go na witrynie www.myfreshegg.com, można się dowiedzieć, która amerykańska kura i gdzie jajko zniosła.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones